Podsumowanie czerwca + stosisko!


Czerwiec był miesiącem bardzo pracowitym, pełnym zaliczeń na uczelni. Tak, na doktoracie też nas męczą :D W sumie miałam taką trochę niemoc twórczą, dlatego cieszę się, że nadchodzi z lipiec, a z nim urlop! Potem wrócę z nową siłą, bo w nocy z niedzieli na poniedziałek jadę do Międzyzdrojów! Ale czytelniczo nie było tak źle, jakby się wydawało :) Udało mi się przeczytać 15 książek, jedną mam rozpoczętą :)


1. Firstlife. Pierwsze życie - Gena Showalter - 432 strony - recenzja
2. Bad Mommy - Tarryn Fisher - 320 stron - recenzja
3. Najmroczniejszy sekret - Alex Marwood - 316 stron - recenzja
4. Pogrzebani - Graham Masterton - 464 stron - recenzja
5. Ostrze zdrajcy - Sebastien de Castell - 424 strony - recenzja
6. Sekrety roślin i zwierząt w miejskiej dżungli - Nathanael Johnson - 312 stron - recenzja
7. Dziecko ognia - S.K. Tremayne - 352 stron - recenzja
8. Zapisane w wodzie - Paula Hawkins - 368 stron - recenzja
9. Gniazdo - Maria Dahvana Headley - 286 stron - recenzja
10. The Call. Wezwanie - Peadar Ó Guilín - 352 stron - recenzja 
11. Amon. Mój dziadek by mnie zastrzelił - Jennifer Teege, Nikola Sellmair - 304 strony
12. Star Wars. Katalizator - James Luceno - 448 stron - recenzja wkrótce
13. Sieć podejrzeń - George Harrar - 320 stron - recenzja
14. Przebiegła i ruda - John MacDoland - 288 stron - recenzja
15. Nocny stalker - Robert Bryndza - 416 stron - recenzja wkrótce
16. Dziewczyna w rozsypce - Kathleen Glasgow - 376 stron - recenzja


Łącznie 5 794 strony, co daje jakieś 193 strony dziennie. Ogółem w tym roku mam już na koncie 108 przeczytanych książek!


Najlepsze książki: Pogrzebani, Dziecko ognia, Dziewczyna w rozsypce
Najgorsze książki: Zapisane w wodzie, The Call

Miłe zaskoczenie: Star Wars. Katalizator

No i przybyło mi też trochę książek, z których część na pewno zabiorę nad morze! :D A obecnie zabieram się za "Zdrajcę tronu" no i czytam też "Gen. Ukryta historia" - super sprawa.

Oto stosik recenzencki! Kopaliśmy sobie grób, Pojedynek na słowa, Wyłącznik awaryjny i Bez śladu to egzemplarze od wydawnictwa Albatros. Zdrajca tronu, To, co ukryte, Para w kuchni oraz Zakładnik to egzemplarze otrzymane od księgarni selkar.pl. Takie małe zielone to Zioła w chorobach układu pokarmowego od portalu duzeka.pl, a Gen. Ukryta historia to egzemplarz od wydawnictwa Czarne. Miłość, która przełamała świat otrzymana od Foksala, a kolejne pozycje od wydawnictwa Otwartego, czyli Replika i Światło, które utraciliśmy. Wdarł się tutaj też Zaklinacz ognia - jego akurat kupiłam w Moondrive Box. Alight otrzymałam od wydawnictwa Feeria, a Bad Mommy od SQN. No i jeszcze Pochodnia w mroku od Akurat w ramach współpracy z BookGeek.pl, a nowa Spindler od Edipresse. 

A teraz stos zakupowo-prezentowo-otrzymany xD Illuminae, And I Darken i Snow like Ashes zakupiłam sobie sama :) Królestwo kanciarzy i Zero otrzymałam od przyjaciela w ramach prezentu urodzinowego. Kolejne pozycje - te z boku - otrzymałam od kawerna.pl w ramach współpracy :)







A tak się prezentują razem: 


Same cuda!

A jak Wam minął czerwiec? Jakieś plany wakacyjne? :)

Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...