Podsumowanie kwietnia + stosik


Kwiecień był naprawdę ciężkim miesiącem, w którym miałam sporo roboty. Liczyłam na to, że skończę prace na laboratorium i zajmę się już opracowywaniem i pisaniem wyników do pracy magisterskiej, ale niestety jeszcze parę rzeczy trzeba zrobić. Mam za sobą konferencję naukową i seminarium, które poszło mi wyjątkowo dobrze! To mnie cieszy. Dodatkowo zdany egzamin - jeden przedmiot z głowy, jeszcze dwa. A jak wypadł kwiecień pod względem czytelniczym?


Słabo... Przeczytałam jedynie 11 książek, co w moim przypadku jest wynikiem raczej średnim. Ale naprawdę brakowało mi czasu na czytanie :( Ale oto lista:

1. "Ginekolodzy" - Jurgen Thorwald - 392 strony - recenzja
2. "Ebola. Tropem zabójczego wirusa" - David Quammen - 256 stron - recenzja
3. "Bursztynowy dym" - Kristin Cast - 240 stron - recenzja
4. "Pół wojny" - Joe Abercrombie - 456 stron - recenzja
5. "Księżycowe zaklęcia" - Diane Ahlguist - 296 stron - recenzja wkrótce
6. "Raven" - Sylvain Reynard - 512 stron - recenzja
7. "Rebelianci" - Kristen Simmons - 312 stron - recenzja
8. "Współczesna czarownica" - Deborah Blake - 256 stron - recenzja
9. "Medycyna ciała i ducha" - Alberto Villoldo - 276 stron - recenzja wkrótce
10. "Nasza umowa ze zwierzętami" - Desmond Morris - 160 stron - recenzja
11. "Wikingowie. Wilcze dziedzictwo" - Robert Lewandowski - 432 stron - recenzja wkrótce

Łącznie 3588 stron, czyli niecałe 120 stron dziennie. Kiepsko :( Może maj będzie lepszy? Miejmy nadzieję!

Najlepsze książki: "Pół wojny"
Najgorsze książki: "Raven" i "Bursztynowy dym"

Co ciekawie, większość pozycji z tego miesiąca wypadła tak sobie. Tylko "Pół wojny" mnie całkowicie pochłonęło, "Wilcze dziedzictwo" było ok, chociaż odczuwam niedosyt - o tym więcej w nadchodzącej recenzji.
Natomiast muszę przyznać, że zdobycze z minionego miesiąca są naprawdę wspaniałe!

1. "Proposal" i "Remembrance" - Meg Cabot oraz "Bitter Bite" i "Spider's Trap" - Jennifer Estep - najlepszy prezent urodzinowy od mojego chłopaka :)
2. "Melanże z żyletką" - Łukasz Gołębiewski - zakup własny
3. "#me" - Joanna Fabicka - wygrana w konkursie na FB, nagroda przyznana przez samą autorkę ;)
4. "Spowiedź Hitlera" - Christopher Macht - od wydawnictwa Bellona do recenzji
5. "Dwór Cierni i Róż" - Sarah J. Maas - od wydawnictwa Uroboros do recenzji
6. "Królowa Tearlingu" - Erika Johansen oraz "Ognisty pocałunek" - Jennifer L. Armentrout - od BookGeek.pl
7. "Srebrzyste wizje" - Anne Bishop - zakupione za punkty na granice.pl
8. "Gen Atlantydzki" - A. G. Riddle - wygrana na FB wydawnictwa Jaguar - bardzo się cieszę!
9. "Gwiazda poranna" - Pierce Brown - trzeci tom Red Rising - będzie mega, na pewno!

Łącznie przybyło mi 13 książek, ale kilka jest gdzieś w drodze w sumie... :) 13 - happy number :D



A jak Wam minął kwiecień? :)

Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...