Podsumowanie maja i stosisko!


Maj to najgorszy miesiąc w roku! Zaczyna pylić wszystko to, co najgorsze, a ja umieram. Chodzę jak śnięta ryba, bo leki na alergię mnie otumaniają. Kicham, płaczę, ledwo oddycham... I odbiło się to na moim czytaniu. Maj w tym roku wypada najgorzej - przeczytanych 16 książek.

1. Początek wszystkiego - Robyn Schneider - 320 stron - recenzja wkrótce
2. Problem trzech ciał - Cixin Liu - 456 stron - recenzja
3. Ludzie doskonali - Peter James - 512 stron - recenzja
4. Cela - Jonas Winner - 400 stron - recenzja
5. A Court of Wings and Ruin - Sarah J. Maas - 720 stron - recenzja
6. Gniazda. Naznaczeni przez Tyche - Piotr Walczak - 552 stron - recenzja
7. Mocne uderzenie - Ryszard Ćwirlej - 448 stron - recenzja
8. Moce Wikingów - Włądysław Duczko - 346 stron - recenzja
9. Szklany miecz - Victoria Aveyard - 560 stron - recenzja
10. Królewska klatka - Victoria Aveyard - 558 stron - recenzja
11. Życie w stylu wege - Magdalena Makarowska - 264 strony - recenzja wkrótce
12. Odkrycie grobowca Tutanchamona - Howard Carter & Arthur C. Mace - 320 stron - recenzja
13. Buntowniczka z pustyni - Alwyn Hamilton - 376 stron - recenzja
14. Atlantydzki świat - A. G. Riddle - 352 strony
15. Lokatorka - J.P. Delaney - 460 stron - recenzja wkrótce
16. Wege siła - Brendan Brazier - 320 stron - recenzja

Łącznie 6 964 stron, czyli prawie 225 stron dziennie.

Najlepsze książki: Ludzie doskonali, ACOWAR, Szklany miecz
Najgorsze książki: Gniazda. Naznaczeni przez Tyche
Miłe zaskoczenie: Szklany miecz, Lokatorka, Cela

Właściwie większość przeczytanych przeze mnie książek była dobra. Teraz, gdy ochłonęłam po ACOWAR, mogę śmiało stwierdzić, że po Maas spodziewałam się większego pieprznięcia, czegoś bardziej hardcorowego, widziałam już nawet swoją wizję... 

A do biblioteczki przybyło sporo dobrego! Na zdjęciu brakuje jedynie Królewskiej klatki... uciekła ;)

Na pierwszy rzut oka lecimy ze stosikiem recenzenckim! Piękne nowości od wielu wydawnictw! Najmroczniejszy sekret i Pogrzebani są od Albatrosa, Gniazdo od Galerii Książki, a Imperium burz oczywiście od Foksala, podobnie jak Projekt Mefisto i dwie książki z uniwersum SW. Sekrety roślin i zwierząt w miejskiej dżungli od wydawnictwa Vivante, a Tysiąc odłamków ciebie od wydawnictwa Jaguar w ramach współpracy z BookGeek.pl. The Call, Buntowniczka z pustyni, Firstlife i Sieć podejrzeń otrzymałam od selkar.pl. Bad Mommy - będzie na pewno mega - od SQN. Kolejne trzy pozycje są od wydawnictwa Feeria, a Sekta z wyspy mgieł, Nocny stalker i Zapisane w wodzie od taniaksiazka.pl. A te trzy piękności z boku są od Czarnej Owcy. 


A teraz stosik zakupowy  - Diuna dorwana na allegro w mega okazyjnej cenie! ACOWAR - nie mogło być inaczej, musiał być! Przynieście mi głowę wiedźmy, Wieczni i Rozkosze nocy - tak sentymentalnie zakupione od znajomej :) Dom na wzgórzu kupiłam, bo spodobała mi się twórczość autora, a Osiemnaście stopni poniżej zera... Bo wiecie, tak głupio było zamawiać tylko jedną książkę. 


A tak prezentuje się całość! :D 

Chwalcie się, jak Wam minął maj i co zdobyliście! :)

Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...