Letni Book Tag #1 + wyniki konkursu

Hej! Lato oficjalnie zagościło u nas na dobre. Żar leje się z nieba, ja się roztapiam, mój kot się roztapia... Zatem przyszła pora na letni Book Tag - pierwszy, bo w planach mam jeszcze kolejny :) Ten zrobiłam dzięki Zuzie z Kulturana Szafa oraz dzięki Mai K. :) No to lecimy!

1. Książka lub seria, którą chcesz przeczytać w wakacje.

Zdecydowanie "Królowa Tearlingu" i zapewne od razu drugi tom! W końcu udało mi się je zdobyć i mam nadzieję, że przypadną mi do gustu tak, jak wielu innym czytelnikom!








2. Książka z żółtą lub niebieską okładką.

"Pandora" - od razu ona przyszła mi do głowy. Powieść ciekawa, zaskakująca... I powstaje film na jej podstawie, wiecie? Ostatnio nawet pojawił się świetny zwiastun!

Tutaj recenzja :)






3. Twój plażowy must have.

Zdecydowanie "Ukryta łowczyni"! Pierwszy tom był wspaniały, już nie mogę się doczekać kontynuacji ;)

Recenzja pierwszego tomu






 4. Książka z okładką, która kojarzy ci się z wakacjami.

Pierwsza myśl zawsze najlepsza - zdecydowanie "Byliśmy łgarzami". Słoneczko, woda, wyspa... nic tylko pozazdrościć! Chociaż historia sama w sobie nie jest wyjątkowo kolorowa i wakacyjna.

Recenzja







5. Powieść, która wywołała u ciebie słoneczny uśmiech.

Bardzo dobrze ją wspominam, jak i wiele zabawnych cytatów, które z niej pochodzą ;)








6.  Książka, przez którą wylałeś może łez.

Było kilka takich, ale ostatnio zdecydowanie "Dwór Cierni i Róż", który mnie całkowicie oczarował. Uwielbiam całym sercem!

Recenzja






7. Najlepsza impreza w książce, czyli taka w której chciałbyś uczestniczyć.

Chyba nie przychodzi mi na myśl żadna inna,  jak ta u Magnusa Bane'a...

Recenzja







8. Powieść z historią łatwą jak jazda na rowerze.

To jako wada czy zaleta? Ja raczej nie lubię prostych historii... Ale wybór padł na "Bursztynowy dym", choć jest wiele innych książek, które mogłabym tu umieścić.

Recenzja






9. Powieść do której musiałeś dojrzeć jak kwiat.

Chyba powinna to być "Lalka". Z tym, że nadal dojrzewam.











Myślałam, że pójdzie mi z tym o wiele gorzej, a jednak szybko przypasowała do każdego "pytania" odpowiednią książkę :) Zapraszam wszystkich chętnych do zabawy! Jest tak gorąco, że nie mam siły wybierać osób do nominacji ;)

Ale, ale! To jeszcze nie koniec! Przyszła pora na rozwiązanie wyników konkursu! Nagroda wędruje do...

Anny Paw!

Na osłodę życia, skoro za często koleżanka nie może jeść słodyczy! No i za to, że przypomniała mi moje ulubione smakołyki z dzieciństwa, czyli kocie języczki :) Gratuluję :)

Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...