Podsumowanie maja + stosik



Maj dobiegł końca. W tym miesiącu udało mi się skończyć prace do magisterki na laboratorium, teraz pozostaje kwestia opracowania wyników i analiz - to będzie dużo gorsze... Już mi słabo na samą myśl, ale jak mus to mus ;p

A jak maj wyglądał pod względem czytelniczym? Udało mi się przeczytać 13 książek - czyli całkiem dobrze!

1. "Władcy dinozaurów" - Victor Milan - 552 strony - recenzja
2. "Dwór cierni i róż" - Sarah J. Maas - 524 strony - recenzja
3. "Niebezpieczne kłamstwa" - Becca Fitzpatrick - 424 strony - recenzja
4. "Yoga Girl" - Rachel Brathen - 176 stron - recenzja
5. "Przeprogramuj swoje geny" - Mark Sisson - 380 stron - recenzja 
6. "Spowiedź Hitlera" - Christopher Macht - 288 stron - recenzja
7. "Gen atlantydzki" - A.G. Riddle - 559 stron - recenzja 
8. "The Witch Hunter. Łowczyni" - Virginia Boecker - 350 stron - recenzja 
9. "Red Rising. Gwiazda zaranna" - Pierce Brown - 512 stron - recenzja 
10. "Malfetto. Drużyna Róży" - Marie Lu - 424 strony - recenzja 
11. "Dieta według pięciu przemian" - Katarzyna Maria Puchacz - 256 stron - recenzja 
12. "Jeździec pustynny" - David Hofmeyr - 256 stron - recenzja wkrótce
13. "Pandora" - M. R. Carey - 416 stron - recenzja wkrótce  

Łącznie 5117 stron, czyli średnio 165 stron dziennie - znacznie lepiej niż w kwietniu :)

Najlepsze książki: "Dwór cierni i róż" , "Red Rising. Gwiazda zaranna" , "Spowiedź Hitlera"
Najgorsze książki: "Przeprogramuj swoje geny" 

"Dwór cierni i róż" to był wręcz perełką, a "Gwiazda zaranna" to wspaniałe zakończenie trylogii! W sumie równie dobrze wypadli też "Władcy dinozaurów" - bardzo ciekawa wizja i świetnie przedstawiona! Rozczarowała mnie natomiast Virginia Boecker i Marie Lu - naprawdę oczekiwałam czegoś lepszego. Jednak cały miesiąc mogę uznać za naprawdę udany!

Myślałam, że stosik z tego miesiąca będzie mało okazały, ale dotarły do mnie dzisiaj dwie paczki! Jedna naprawdę spora i ile było radości! Podwójnej - ja się cieszyłam z książek, a mój kot z kartonu - idealny podział szczęścia! Druga była mniejsza, ale zaufajcie mi - zawartość to coś wspaniałego! Pusheen likes!


Tak prezentuje się część książek, które znalazłam w tym dużym pudle, ale niestety - nie do końca wpasowują się w moje gusta, bądź też mi się po prostu zdublowały. Ogółem przesyłkę otrzymałam od portalu kawerna.pl w ramach współpracy. No i co się tyczy tych oto pozycji... chętnie oddam w dobre ręce. W tym miejscu serdecznie zapraszam do blogowej zakładki "Sprzedam/wymienię", którą systematycznie aktualizuję - podobnie jak album "Sprzedaż" na fanpage'u na FB. 
W tym miesiącu przybyły do mnie również książki "Łowczyni" i "Drużyna Róży", wyżej już wymienione, ale poszły w dobre ręce :)




A tak prezentuje się oficjalny stosik!
1. Cała seria o Kate Daniels, poza 5 tomem, który mam - zakup własny, koleżanka się pozbywała z ciężkim sercem, ale w końcu mam! Ogromnie się cieszę, bo nie można ich już nigdzie dorwać!
2. "Inwazja na Tearling" - Erika Johansen - od BookGeek.pl w ramach współpracy
3. "Front Burzowy" - Jim Butcher - od kuzyna, prezent urodzinowy
4. "Ocalona" - Alexandra Duncan i "Jeździec pustynny" - David Hofmeyr - od Grupy Wydawniczej Foksal do recenzji
5. "Weź mnie za rękę" - Tove Alsterdal - od wydawnictwa MUZA do recenzji
6. Książki z uniwersum Metro, "Rybacy" - Chigozie Obioma, "Grim City" - Jakub Ćwiek, "Pożar" - Brandon Sanderson oraz książki Jamesa Rollinsa - od kawerna.pl w ramach współpracy
7. "Ciało" - Tess Gerritsen - zakup własny
8. "W poszukiwaniu Starożytnego Egiptu" - Jean Vercoutter oraz "Zagubione lądy" - Lucy Cavendish - zakup własny

Dodatkowo otrzymałam od wydawnictwa Otwartego e-book "Pandory", a od wydawnictwa Amber e-book "Magowie Bogów". Jednym słowem - cudownie! Naprawdę jestem bardzo zadowolona z tych zdobyczy :)

A jak Wam minął maj? :)





Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...