Podsumowanie + stosik


Wrzesień, wrzesień... miesiąc pełen stresu, spowodowany rozmową kwalifikacyjną na studia doktoranckie. Ale wszystko poszło gładko, dostałam się, oficjalnie jestem doktorantką Wydziału Biologii i Ochrony Środowiska UŚ :) Jak to będzie, to dopiero zobaczymy - z pewnością będę się musiała nieco wprawić, ponieważ zmieniam Katedrę. Dodatkowo we wrześniu odbyłam staż w firmie biotechnologicznej - zawsze to kolejne zebrane doświadczenie.

Czytelniczo wypadło raczej średnio... Chociaż nie najgorzej. Łącznie szczęśliwa 13 ;)

1. Dobra matka - Małgorzata Rogala - 352 stron - recenzja na portalu selkar.pl
2. Mechaniczny - Ian Tregillis - 460 stron - recenzja na portalu selkar.pl
3. Wstyd - Helen Fitzgerald - 336 stron - recenzja
4. Prawdodziejka - Susan Dennard - 384 stron - recenzja wkrótce na BookGeek.pl
5. Nerve - Jeanne Ryan - 296 stron - recenzja
6. Chia - Wayne Coates - 256 stron - recenzja
7. Sługi boże - Adam Forman - 360 stron - recenzja na portalu selkar.pl
8. Tajemnice Manhattanu - Colin Harrison - 416 stron - recenzja na portalu selkar.pl
9. Dzika spiżarnia - Sergei Boutenko - 312 stron - recenzja wkrótce
10. Mroczniejszy odcień magii - V.E. Schwabb - 408 stron - recenzja
11. Moja kuchnia wege - Audrey Cosson - 140 stron - recenzja wkrótce
12. Diabelska gra - Angela Marsons - 416 stron - recenzja wkrótce
13. Dziewczyna z dzielnicy cudów - Aneta Jadowska - 320 stron - recenzja

Łącznie daje 4456 stron, czyli  148,5 strony dziennie ;)

Najlepsze książki: Mroczniejszy odcień magii, Dziewczyna z dzielnicy cudów
Najgorsze książki: brak ;)
Miłe zaskoczenie: Tajemnice Manhattanu, Sługi boże

A teraz to, co najlepsze... BOOK HAUL! :) A trochę tego jest...

Dziewczyna z dzielnicy cudów to świetna książka, otrzymana do recenzji od wydawnictwa SQN. Mężczyzna w białych butach to wygrana na FB księgarni selkar.pl. Poszukiwaczkę otrzymałam do recenzji od Grupy Wydawniczej Foksal. Kolejne dwie pozycje, czyli Sługi boże oraz Tajemnice Manhattanu otrzymałam w ramach współpracy z księgarnią selkar.pl - zostałam oficjalnym recenzentem. Pokój numer 10, Tajemnice Amy Snow oraz Wdowa - otrzymane od Czarnej Owcy, nowa współpraca! Ostatni końcowy, Uzdrawiająca moc lasu, Yin Joga, Wędrówka Twojej duszy poprzez wcielenia oraz Pasożyty - te z kolei otrzymałam od wydawnictwa Studia Astropsychologii. Te trzy ładne książeczki, która stoją sobie obok, czyli Nerve, Młot i krzyż oraz Gestapo to egzemplarze recenzenckie od wydawnictwa Publicat.


Stalker, Mroczniejszy odcień magii, Dzika spiżarnia oraz Moja kuchnia wege to egzemplarze otrzymane od księgarni taniaksiazka.pl. Miasto glin, Gloria oraz Zapomniane dzieci Hitlera z kolei otrzymałam od wydawnictwa MUZA do recenzji. Piękną książkę OOBE. Ścieżka serca otrzymałam z miłą dedykacją od samego autora :) Silver oraz Uratuj mnie będą recenzowane dla portalu BookGeek.pl, a te pięć ostatnich, wspaniałych pozycji, czyli Geniusz techniki bogów, W poszukiwaniu źródła, Ofiara bez twarzy, Dziewiąty grób oraz Bystre zwierzę to zakup własny, a właściwie sponsorowany przez siostrę :) Dobrze mieć takie rodzeństwo :D

Przyznaję, że trochę ostatnio się zaniedbałam z aktywnością, ale wiąże się to z tym, że przygotowywałam się do rozmowy kwalifikacyjnej no i jednak praca (staż) również zajmuje sporo czasu. Zobaczymy jak to będzie w trakcie studiów doktoranckich, ale cieszę się, że będę robić coś, co naprawdę kocham. Zaczęłam również uczęszczać do szkoły policealnej na kierunek Dietetyka - razem z mamą. Świetna sprawa - siedzieć z mamą w szkolnej ławce :D

Widzicie coś dla siebie w moich zbiorach? Jak Wam minął wrzesień? :)

Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...