Podsumowanie października, Targi Książki, bookhaul!


Dzisiaj Halloween! A dla mnie to właściwie Samhain... Z tej okazji poczytam coś mrocznego, ale zanim to nastąpi, pora na podsumowanie października. Był to miesiąc pełen wrażeń i rozjazdów. Zaczęłam studia podyplomowe z jogi, mam świetną grupę, a zajęcia bardzo mi się podobają. Potem miały miejsce Targi Książki w Krakowie, na których spędziłam pięć dni jako wystawca. Zupełnie inaczej to wygląda z tej perspektywy! Mój kot miał mnie ochotę zabić za te wszystkie wyjazdy, no ale...
Dobra, a ile udało mi się przeczytać książek? Chyba nie będzie szału, bo przez te 5 dni w Krakowie nie miałam czasu do żadnej zajrzeć...

1. Ciemny las - Cixin Liu - 672 stron - recenzja
2. Spisek scenarzystów - Wojciech Nerkowski - 400 stron - recenzja
3. Pasażerka - Alexandra Bracken - 432 strony - recenzja
4. Rośliny nas ocalą - Miriam Borovich - 224 strony - recenzja
5. Pani Śmierci - Terry Goodkind - 504 stron - recenzja
6. Kobiety mafii - Diane Ducret - 480 stron - recenzja
7. Cisza - Thomas Raab - 352 strony - recenzja
8. Lab Girl - Hope Jahren - 432 stron - recenzja wkrótce
9. Dzikie królestwo - Gin Phillips - 306 stron - recenzja
10. Pyszności z roślin - Paweł Ochman - 288 stron - recenzja
11. Tajemniczy świat genomu ludzkiego - Frank Ryan - 336 stron - recenzja wkrótce
12. W godzinie śmierci - Peter James - 480 stron - recenzja
13. Zimowy monarcha - Bernard Cornwell - 608 stron
14. Reguła nr 1 - Marta Guzowska - 376 stron - recenzja wkrótce
15. Ladies Man - Katy Evans - 376 stron - recenzja wkrótce
16. Czasami kłamię - Alice Feeney - 400 stron - recenzja

Łącznie... uwaga... szatańsko! Zgodnie z Halloween! 6666 stron, czyli jakieś 215 stron dziennie!

Najlepsze książki: Reguła nr 1, Czasami kłamię, Cisza, Ciemny las
Najgorsze książki: Pasażerka, Spisek scenarzystów
Rozczarowanie: Pasażerka
Miłe zaskoczenie: Cisza, Reguła nr 1

Jeżeli jesteście ciekawi, jak mi minęły Targi w Krakowie to zachęcam do obejrzenia filmu:


A co przybyło do domowej biblioteczki? O jeeeeeeeju! Dużo tego.


Tutaj widzicie stoisk typowo recenzencki. Efekty uboczne od portalu Duże Ka, Na krawędzi wszystkiego od wydawnictwa IUVI, a Casey i Evans od księgarni taniaksiazka.pl. Z kolei nowa Fisher i Rozgrywka są od wydawnictwa SQN. Książka Cary od Jaguara, a nowy Pendergast od Burda Książki. Kolejne pozycje od Grupy Wydawniczej Znak! Te takie trzy piękne pozycje na samej górze, w tym Dick, otrzymałam od wydawnictwa Rebis. Schodząc w dół... Trzy nowości od wydawnictwa Albatros, a potem Dopasowani i Nesbo od Publicatu. No i co nieco dobrego od Papierowego Księżyca! W tym mój cudowny patronat - Ciężko być najmłodszym. A te takie cztery z boku... To takie skarby od księgarni selkar.pl :)


O tym stosiku więcej mówię w filmiku, bo to zdobycze z Targów Książki w Krakowie :) Aaaa! Jedną z nich, Pan, wygrałam w konkursie, a Czerwoną siostrę kupiła mi mama - tak bez okazji :D A jakby ktoś się zastanawiał... Cały pakiet Gromyko to mój patronat! :D Polecam!

Co dobrego u Was wydarzyło się w październiku? :)

Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...