Kolejny letni book tag! :)

Lato dobiega końca, dlatego postanowiłam zrobić jeszcze jeden letni book tag, który gdzieś tam miałam zaplanowany... Tytuły wybierałam tak, aby nie pokrywały się z poprzednim tagiem -> klik

1. Słońce, czyli książka która zawsze poprawia Ci humor.
"Zawód Wiedźma" Olgi Gromyko - jest po prostu świetna, bardzo humorystyczna i uwielbiam głównmą bohaterkę!

2. Morze, czyli książka idealna na plażę.
Żeby mi się piasek nasypał? A tak serio to może "Park Jurajski" Michaela Crichtona...

3. Pocztówka, czyli książka którą najlepiej wspominasz.
Wiele, ale "FEED" Miry Grant. A to głównie dlatego, że normalnie nie przepadam za zombie, a co dopiero powieściami politycznymi. Ta powieść ma w sobie te dwa elementy, a po prostu całkowicie mnie porwała! Uwielbiam tę serię.

4. Podróże, czyli książka którą polecił mi przyjaciel. 
"Pocałunek Kier" Lynn Raven - pamiętam, że poleciła mi go Tirindeth i pobiegłam do księgarni. To było coś! Mile wspominam, na pewno jeszcze kiedyś przeczytam po raz kolejny.

5. Opalanie się, czyli książka na której się sparzyłeś.
"Purgatorium" Evy Pohler - to było straaaaaaaaaaaaaaszne!

6. Japonki, czyli książka, którą każdy zna.
"Dwór cierni i róż" Sary J. Maas - no na chwilę obecną chyba nie ma nikogo, kto by o niej nie słyszał ;)


7. Wycieczki rowerowe, czyli książka, która nigdy Ci się nie znudzi.
Tutaj pozwolę sobie podać dwie pozycje, chociaż zapewne mogłoby być ich więcej... "Wichrowe wzgórza" Emily Bronte oraz "Szklany tron" Sary J. Maas. Obie powieści uwielbiam, zajmują specjalne miejsce w moim sercu i siedzą w mojej pamięci.

8. Letnie miłości, czyli książka, z dobrym wątkiem romantycznym. 
"Kroniki Krwi" Richelle Mead - Sydney i Adrian to doskonała para i ich romans pięknie się rozwija od samego początku.

9. Pływanie, czyli książka, którą musisz przeczytać tego lata. 
"W obcej skórze" - Sarah Hilary.

10. Przyjaciele, czyli książka,  która zawsze jest przy Tobie.
Cała seria Pośredniczka autorstwa Meg Cabot. Ile ja się jej naszukałam! Ile ja się natrudziłam parę lat temu, aby mieć ją całą na półce! a niedawno dołączyły do niej dwie kolejne - jedna nowelka i część siódma w wersji oryginalnej.


Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...