Podsumowanie stycznia + stos


Uwaga, uwaga... w styczniu udało mi się przeczytać 18 książek :) A prawdopodobnie jeszcze jedną dzisiaj skończę ;) Jestem z siebie dumna! W dużej mierze wynika to z tego, że miałam sporo czasu wolnego, ale zauważyłam też, że czytam jeszcze szybciej niż miałam w zwyczaju...

Lista przeczytanych książek:
1. "Angelfall. Penryn i Kres Dni" - Susan Ee - 368 stron - recenzja
2. "Kwantowy kod uzdrawiania" - Sandra Anne Taylor - 240 stron - recenzja
3. "Dziewczyna ognia i cierni" - Rae Carson - 416 stron - a recenzji nie pisałam ;p
4. "Nowa kuchnia wegetariańska" - Małgorzata i Norbert Duży - 312 stron - recenzja
5. "Kot Bob i jego podarunek" - James Bowen - 192 stron - recenzja 
6. "Płonąca korona" - Rae Casron - 416 stron - recenzja
7.  "Kod" - Kathy Reichs & Brendan Reichs - 408 stron - recenzja
8. "Biocentryzm" - Robert Lanza & Bob Berman - 264 stron -  recenzja
9. "Rozkaz zagłady" - James Dashner - 420 stron - recenzja
10. "Książę Lestat" - Anne Rice - 592 stron - recenzja
11. "Joga. Jak zmienić postrzeganie swojego ciała i życia" - 340 stron -  recenzja
12. "Po drugiej stronie" - Rafał Cuprjak - 350 stron - recenzja
13. "Pojedynek" - Marie Rutkoski - 384 stron - recenzja
14. "Kurs jasnowidzenia" - Alexandra Chauran - 192 stron - recenzja
15. "Plaga samobójców" - Suzanne Young - 456 stron - recenzja wkrótce
16. "Gwiezdny pył" - Neil Gaiman - 256 stron - nie pisałam recenzji
17. "Spalić wiedźmę" - Magdalena Kubasiewicz -  300 stron - recenzja
18. "Paragraf 5" - Kristen Simmons - 312 stron - recenzja wkrótce

Razem daje to 6218 stron :D czyli ok. 200 stron dziennie. Myślę, że całkiem ładnie poszło ;) Jakbym miała wymienić najlepsze z tych pozycji, to z pewnością znalazłby się tam "Książę Lestat" oraz "Kod". Bardzo podobało mi się również zakończenie trylogii "Angelfall", a miłym zaskoczeniem okazał się być debiut Magdaleny Kubasiewicz "Spalić wiedźmę". Największym rozczarowaniem była książka "Nowa kuchnia wegetariańska". Słabo wypadła również seria Rae Carson.

Udało mi się przeczytać 2 książki "z półki", chociaż to za wiele nie zmienia, biorąc pod uwagę, ile nieprzeczytanych tam jeszcze jest... Może jakieś wyzwanie? :)

A teraz pora na to, co najlepsze... czyli stos! W styczniu przybyło mi 21 książek!

1. "Milcząca dziewczyna" - Tess Gerritsen, "Władczyni snów" - Nina Blazon, "Anioł" - L.A. Weatherly oraz "Chłopak Nikt" - Allen Zadoff to książki z wymiany na lubimyczytac.pl. Bardzo się cieszę, że dorwałam "Chłopaka Nikt", bo polowałam na nią już od jakiegoś czasu.
2. "Medycyna mitochondrialna" - Bodo Kukliński i Anja Schemionek oraz "Medycyna ciała i ducha" - dr Alberto Villoldo dostałam od wydawnictwa Studio Astropsychologii do recenzji
3. "Dynamika astralna" - Robert Bruce, "Zdrowie na talerzu" - Maria Cross i "Iluzja percepcji" - David Icke - do recenzji od wydawnictwa Illuminatio
4. "Tu i teraz" - Ann Brashers, "Atlantyda odnaleziona" - Gavin Menzies i "Anatomia Jogi" - Abigail Ellsworth - dałam się skusić promocji na empik.com - za te trzy książki zapłaciłam zaledwie 40 zł!

5. "Ogień" - James Patterson, "Pompeje" - Robert Harris, "Opposition" - Jennifer L. Armentrout, "Buntownik" - Julie Kagawa, "Akademia Pennyroyal" - M. A. Larson, "Akademia dobra i zła" - Soman Chainani, "Kochani, dlaczego się poddaliście?" - Ava Dellaira - te książki otrzymałam od portalu kawerna.pl w ramach współpracy.
Ostatni tom serii Lux *_*
6. "Porwana pieśniarka" - Danielle E. Jensen - otrzymałam do recenzji od portalu BookGeek.pl,  jestem w trakcie czytania i do tej pory bardzo mi się podoba
7. "Spalić wiedźmę" - Magdalena Kubasiewicz - do recenzji od wydawnictwa Genius Creations, już zrecenzowana jak widać powyżej :) Miłe zaskoczenie!




Całość prezentuje się tak:


A jak tam Wasz styczeń? :)

PS. Robię małą wyprzedaż -> klik

Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...