Podsumowanie grudnia i roku 2021

 


W grudniu było mnie tutaj, jak i w pozostałych mediach związanych z blogiem, naprawdę mało. Dlaczego? Odpowiedź znajdziecie w filmiku poniżej, ale w skrócie - trochę miałam dosyć. Być może potrzebowałam odpoczynku, resetu, być może pora coś zmienić. 

Święta spędziłam w gronie typowo rodzinnym, kameralnym. Rozpoczęłam pracę jako instruktor jogi - w końcu dałam się "przekonać", chyba nawet nieco samej sobie. I jestem naprawdę zadowolona z podjętej decyzji.

Kocie dzieciaczki nadal rosną, brykają i dokazują. Noce zimne, wiec oblężenie matki po całości - takie kochane termoforki. Gorzej jak w nocy się tak poprzekręcamy, że ja kończę bez kołdry, a one przejmują całą...

Przeczytałam w tym miesiącu zaledwie 11 książek:

1. Mord - Max Czornyj - 344 strony
2. Przeklęte przedmioty - J.W. Ocker - 320 stron - recenzja
3. Niszczyciel królestw - Victoria Aveyard - 496 stron - recenzja
4. Cisza - Tomasz Lipko - 416 stron - recenzja
5. Siostra księżyca - Marah Woolf - 456 stron - recenzja
6. Lore - Alexandra Bracken - 576 stron 
7. Wisielcza góra - Paulina Hendel - 456 stron
8. Obsesja - John E. Douglas, Mark Olshaker - 464 strony
9. Potęga zemsty 
- Daniel Komorowski - 528 stron
10. Czas chaosu 
- Daniel Komorowski - 464 strony
11. Szamański twist - Aneta Jadowska - 528 stron - recenzja

Łącznie 5048 stron, dziennie jakieś 163 strony.

Najlepsze książki: Siostra księżyca, Obsesja
Najgorsze książki: -
Miłe zaskoczenie: Siostra księżyca
Rozczarowanie: -

Przybyło do mnie również niewiele książek.

W końcu dorwałam najnowszą Maas, choć tak, podobnie jak większość, nie jestem fanką tych okładek. Wydaje mi się, że obecnie generalnie trwa jakiś hejt i nagonka na Maas - ja się nie nastawiam ani źle, ani dobrze. Po prostu przeczytam i zobaczymy.

Nowa książka Keplera - gościu bywa mocny, zobaczymy jak będzie tym razem.

No i prezent na Święta ode mnie dla mnie, czyli Upadek ognia, Obcy 4 - to chyba moja ulubiona część! Ripley jest tutaj takim mega kozakiem! A ksenomorfy tak pięknie pokazują, jakie są inteligentne! Oraz Wampirze cesarstwo - wygląda przepięknie!

Łącznie w roku 2022 przeczytałam książek 183.

Styczeń - 16 książek - klik
Luty -
 12 książek - klik
Marzec -
 26 książek - klik
Kwiecień -
 16 książek - klik
Maj -
 22 książek - klik
Czerwiec -
 18 książek - klik
Lipiec -
 16 książek - klik
Sierpień -
 13 książek - klik
Wrzesień -
 8 książek - klik
Październik -
 12 książek - klik
Listopad -
 13 książek - klik
Grudzień - 11 książek



A o moich potencjalnych planach i generalnie kilka słów więcej na temat podsumowania tego roku znajdziecie tutaj:


Życzę Wam spełnienia marzeń w 2022! 









Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...