Podsumowanie kwietnia i bookhaul!

 

Przyszła pora na podsumowanie kwietnia! Czy był miesiącem udanym? Sama nie wiem. W sumie sporo pracy na uczelni, ja dalej dochodzę do siebie po stracie Hinaty, więc właściwie ciężko mi cokolwiek oceniać, bo dalej mnie to boli. Ale dzisiaj teoretycznie nie czas na smutki - bowiem w Beltaine przypada również dzień moich urodzin - osiemnastka po raz dziesiąty! Więc będzie świętowanie, ale zanim do tego dojdzie... oto lista 16 książek, które udało mi się przeczytać w tym miesiącu.

1. Niewidzialne życie Addie LaRue -  V.E. Schwab - 608 stron - recenzja
2. Pharmacon. Tom 1 - Marlena i Marian Siwiak - 496 stron - recenzja
3. Pharmacon. Tom 2 - Marlena i Marian Siwiak 
- 464 stron - recenzja
4. Przełomowa terapia - Charles Graeber - 336 stron - recenzja
5. Ołtarz Edenu - James Rollins - 448 stron - recenzja
6. Rozmowy z psychopatami. W otchłani zła - Christopher Berry-Dee - 248 stron - recenzja
7. Zaraza - David Quammen - 608 stron - recenzja
8. Świnia na sądzie ostatecznym - Maja Iwaszkiewicz - 240 stron - recenzja
9. Wezwij Sokoła - Maggie Steifvater - 510 stron - recenzja
10. Demon i mroczna toń - Stuart Turton - 512 stron 
recenzja
11. Rosyjska czarna magia - Natasha Helvin - 272 strony 
recenzja
12. Pacjentka - Alex Michaelides - 352 strony 
13. Hotel Transylwania - Chelsea Quinn Yarbro - 336 stron
14. Szmira - Charles Bukowski - 192 strony
15. Siostra gwiazd - Marah Woolf - 480 stron - recenzja
16. Dwadzieścia lat ciszy - Przemysław Wilczyński - 448 stron

Łącznie 6550 stron, co dziennie daje jakieś 218 stron.

Najlepsze książki: Siostra gwiazd, Pacjentka, Ołtarz Edenu
Najgorsze książki: -
Miłe zaskoczenie: Siostra gwiazd
Rozczarowanie: Rozmowy z psychopatami

Dotarł do mnie też całkiem przyjemny stosik nowych książek do przeczytania!


Nową książkę Maxa Czornyja, oraz Idealną randkę, Wicked i Dzieci starych bogów otrzymałam w ramach współpracy z księgarnią selkar.pl, a z kolei te trzy nad nimi - czyli Przebudzenie powietrza, Obcego i Słowiańską wiedźmę w ramach współpracy z księgarnią TaniaKsiazka.pl

Trzy cieniutkie książeczki ze stosiku obok to moje zakupy - dorwałam pierwszą książkę od mojej ukochanej Kino McGregor, Get your yoga on. Potem Kleopatra w ramach współpracy z portalem duzeka.pl oraz co nieco od wydawnictw - cuda od Rebisa chociażby.

Jak Wam minął kwiecień? :)

Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...