Podsumowanie stycznia i bookhaul!

 


Pierwszy miesiąc Nowego Roku za nami! Mam nadzieję, że minął Wam dobrze. Ja miałam co nieco przejść i stresów - właściwie mam nadal, bo to sprawa stosunkowo świeża. Hinatka znowu ma pewne komplikacje pooperacyjne, ropień i przetoka przy uchu, biedna się znowu męczy w kołnierzu. Mam nadzieję, że lada dzień będzie lepiej, bo serce się kraje.

Na czytanie zdecydowanie nie miałam tyle czasu, ile bym chciała, ale i tak kończę ten miesiąc z wynikiem 16 przeczytanych książek! Lepszych lub gorszych...

1. Joga twarzy - Danielle Collins - 168 stron - recenzja
2. Między nami pingwinami - Noah Strycker - 336 stron - recenzja
3. Aforyzmy i mądrości Tyriona Lannistera - G. R. R. Martin - 160 stron - recenzja 
4. Naturalnie dla zdrowia - Agnieszka Cegielska - 224 strony - recenzja
5. Oko Horusa - Jola Czemiel - 440 stron - recenzja
6. Listy od astrofizyka - Neil deGrasse Tyson - 368 stron
7. O piciu - Charles Bukowski - 200 stron 
8. Pretty Tiny Things - Charaipotra Sona, Clayton Dhonielle - 464 strony - recenzja
9. Przedsionek piekła - Tomasz Kaczmarek - 352 strony
10. Wędrująca ziemia - Cixin Liu - 496 stron
11. Asystentka - S.K. Tremayne - 432 strony - recenzja
12. Milcząca żona - Karin Slaugther - 528 stron 
13. Gniew północy - Daniel Komorowski - 464 strony
14. Koniec wszystkiego - Katie Mack - 352 strony
15. Czym jest życie? - Paul Nurse - 216 stron - recenzja
16. Mag - John Fowles - 704 strony

Łącznie 5904 stron, dziennie jakieś 19o. 

Najlepsze książki: Mag, Asystentka
Najgorsze książki
Między nami pingwinami
Miłe zaskoczenie: Koniec wszystkiego
Rozczarowanie: Między nami pingwinami, Oko Horusa

Przybyło też do mnie trochę fajnych książek! Wszystko to egzemplarze do recenzji od wydawnictw albo księgarni, z którymi współpracuję. Pierwsze cztery pozycje - Achaja, Moja opętana przyjaciółka, Miasto piekielne i Wybrańcy to egzemplarze od księgarni TaniaKsiazka.pl. W końcu zapoznam się z Achają! I nowy Lee do kolekcji! Potem trochę egzemplarzy od wydawnictw - o genetyce, o kotach podbijających świat, o czarownicach... Jest i Szept polecany mocno przez Sarę J. Maas. Z kolei Neurochirurg i Sezon drugi to książki otrzymane w ramach współpracy z księgarnią selkar.pl 

Widzicie coś dla siebie? :) Jak Wam minął styczeń? 

Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...