Podsumowanie sierpnia i bookhaul!

 


Sierpień był gorący, upalny, ale obfitował w książki! Ale to tylko dlatego, że miałam urlop xD Mogłam spokojnie wyluzować, nie myśleć o pracy, zatem poświęciłam się temu, co daje mi relaks - książkom i treningom. Nawet nowy rower zakupiłam! I chociaż nie wszystkie książki były urzekające, to jednak znalazło się kilka perełek!
A oto pełna lista przeczytanych w sierpniu książek!

1. Nie patrz w tamtą stronę - Marcin Grygier - 448 stron 
2. Psychopata - John Lutz - 400 stron 
3. Dom soli i łez - Erin A. Craig - 432 stron - recenzja
4. Festiwal strachu - Graham Masterton - 296 stron - recenzja
5. Dinozaury odkryte na nowo - Michael J. Benton - 384 strony - recenzja
6. Dzieci zapomniane przez Boga - Graham Masterton - 376 stron - recenzja
7. Tylko matka - Elisabeth Carpenter - 352 strony - recenzja
8. Kulawy szermierz - Tomasz Matera - 532 strony - recenzja
9. Matka wie najlepiej - Kira Peikoff - 368 stron - recenzja
10. Światy równoległe - Łukasz Lamża - 224 strony - recenzja
11. W deszczu - Anna Dąbrowska - 342 strony - recenzja
12. Królestwo dusz - Rena Barron - 440 stron - recenzja
13. Złowrogie niebo - Alex Kava - 352 strony - recenzja
14. Człowiek z lasu - Phoebe Locke - 320 stron - recenzja
15. Dość - Dorota Sumińska - 168 stron 
16. Zaginiona - Piotr Kościelny - 396 stron - recenzja
17. Daisy Jones & The Six - Taylor Jenkins Reid - 424 strony
18. Prawda - Melanie Raabe - 434 strony - recenzja
19. Brudna sprawa - Robert Dugoni - 448 stron
20. Wiśniowe serce - Cathy Cassidy - 278 stron- recenzja
21. Piankowe niebo - Cathy Cassidy - 288 stron - recenzja
22. Letnie marzenie - Cathy Cassidy - 280 stron - recenzja
23. Kill the Queen - Jennifer Estep - 480 stron - recenzja
24. Paranormalne - Michał Stonawski - 288 stron - recenzja
25. Zaczytana i bestia - Ashley Poston - 320 stron - recenzja
26. Drapieżnik - Maureen Callahan - 352 strony - recenzja
27. Moja siostra morduje seryjnie - Oyinkan Braithwaite - 244 strony - recenzja
28. Akademia wampirów - Richelle Mead - 332 strony - recenzja
29. W szponach mrozu - Richelle Mead - 328 stron - recenzja
30. Noc, która się nie kończy - Andrea Pitzer - 480 stron
31. Pocałunek cienia - Richelle Mead - 432 stron - recenzja
32. Czerń - Małgorzata Oliwia Sobczak - 416 stron
33. Co za ohyda! - Erika Engelhaupt - 336 stron
34.  Żebrząc o śmierć - Graham Masterton - 480 stron
35. Ostatnie lato Wandalów - Jakub Urbańczyk - 464 strony - recenzja
 

Łącznie 12 934 stron, czyli dziennie jakieś 417 stron z hakiem :)

Najlepsze książki: wszystkie od Mead, Dinozaury odkryte na nowo, Kill the Queen
Najgorsze książki: Ostatnie lato Wandalów, Prawda
Rozczarowanie: Zaginiona, Ostatnie lato Wandalów
Miłe zaskoczenie: Królestwo dusz

A najlepsze jest też to, że całkiem sporo książek do mnie przybyło! :D 


Tutaj moje książkowe zakupy - nieco zaszalałam w tym miesiącu... Uzupełniłam sobie braki w mojej kolekcji książek Philipa K. Dicka, zamówiłam co nieco książek po angielsku, a także kilka innych pozycji, na które polowałam! Więcej opowiadam w poniższym filmiku:


A poniżej widzicie stosiki egzemplarzy recenzenckich od wydawnictw, portali czy księgarni :)


Trochę się tego nazbierało, o części mówię w powyższym filmiku, o części w poniższym: 


Generalnie wygląda na to, że mam spore zasoby na najbliższy czas - narzekać nie mogę! :D Bo jeszcze nawet do biblioteki się udałam, bo wiecie, nie mam co czytać :D

A w ciągu tego miesiąca pojawiły się też dwa Reading Vlogi na kanale, więc możecie zobaczyć, jak to mi czas mijał w trakcie urlopu.



Jak tam Wam minął ten upalny miesiąc? :)

Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...