Podsumowanie października i bookhaul!


Witajcie Kochani! Ostatnie podsumowanie było mało pozytywne, przede wszystkim w związku z tym, jaka diagnoza padła odnośnie mojego kota. Na szczęście dzisiaj już mogę napisać, że wszystko jest w porządku! 1 października miałyśmy zabieg usunięcia nowotworu z kanału słuchowego, minął miesiąc - wszystko wygląda pięknie. Bardzo szybko się wygoiło, weterynarz był pod wrażeniem, a Hinata naprawdę bardzo odżyła po tych wszystkich trudach. Fakt, nie było łatwo - kołnierz przez 17 czy 18 dni był problematyczny, bo musiałam ją karmić, pilnować, myć... Ale ona i tak miała się super. A teraz to już w ogóle! Niby 12 lat prawie na karku, a zachowuje się jak młode kocię - galop o 4 rano obowiązkowy!
A czytelniczo? Też nieźle! 29 książek za mną!

1. Życie mafii - Federico Varese - 368 stron - recenzja
2. Efekt Susan - Peter Hoeg - 408 stron - recenzja
3. Imperium ciszy - Christopher Ruocchio - 724 strony - recenzja
4. Posłaniec burzy - J.C. Cervantes - 480 stron - recenzja
5. Czerwień - Małgorzata Oliwia Sobczak - 416 stron - recenzja
6. Mengele - Gerald Posner - 416 stron - recenzja
7. Strażnik ognia - Bernard Cornwell - 408 stron - recenzja
8. Księżniczka i fangirl - Ashley Poston - 400 stron
9. Magia cierni - Margaret Rogerson - 444 stron - recenzja
10. Amityville - Jay Anson - 268 stron - recenzja
11. Sadie - Courtney Summers - 361 stron - recenzja
12. Nocny człowiek - Jorn Lier Horst - 388 stron - recenzja
13. Nekrosytuacje - Guillaume Bailly - 340 stron - recenzja
14. Szeptacz - Alex North - 480 stron - recenzja
15. Kasztanowy ludzik - Søren Sveistrup - 464 stron - recenzja
16. Zakon Drzewa Pomarańczy Tom 1 - Samantha Shannon - 550 stron - recenzja
17. OOBE. Lęk pierwotny - Robert Noble - 79 stron - recenzja
18. Ciało nie kłamie - Judy Melinek - 352 strony - recenzja
19. Non stop - Brian W. Aldiss - 288 stron - recenzja
20. Piękne ciało - Christie Daugherty - 400 stron - recenzja
21. Klątwa - Max Czornyj - 368 stron - recenzja
22. Przestrzeni! Przestrzeni! - Harry Harrison - 288 stron
23. Nasi przyjaciele z Frolixa 8 - Philip K. Dick - 312 stron
24. Piąta ofiara - J. D. Barker - 560 stron - recenzja
25. Cieplarnia - Brian W. Aldiss - 312 stron
26. Co mówią zwłoki - Sue Black - 416 stron
27. Pieśń syreny - Alexandra Christo - 424 stron
28. The Beautiful - Renee Ahdieh - 448 stron
29. Dzieci Aspergera - Edith Sheffer - 432 strony - recenzja

Łącznie 11 594 stron, czyli dziennie około 374 :)

Najlepsze książki: Magia cierni, Pieśń syreny, Klątwa, Kasztanowy ludzik, Piękne ciało 
Najgorsze książki: brak
Miłe zaskoczenie: Non stop, Imperium ciszy
Rozczarowanie: Efekt Susan 

Muszę przyznać, że ostatnio mam szczęście do naprawdę dobrych książek.

Sporo też do mnie dobrego przybyło! Patrzcie tylko!



Tutaj widzicie trochę moich zakupów z BookDepository - same dobroci, mam nadzieję! Bo opinie zbierają dobre, a te hardbacki są po prostu piękne.

Cała reszta to książki od wydawnictw - cuda od Vesper, trochę dobrego od wydawnictwa Publicat, są też egzemplarze od Albatrosa, We need YA, Filii, Prószyńskiego czy Burdy...

Wszystko, na co naprawdę sobie ostrzyłam pazurki! Aż nie wiadomo od czego tutaj zacząć...



Tutaj z kolei sporo dobrego od wydawnictwa Rebis, i znowu też Albatros i Prószyński... Misz masz mi się nieco porobił.

Włada Palownika kupiłam, bo uświadomiłam sobie, że zgubiłam swój egzemplarz - nie pytajcie, nie mam pojęcia gdzie przepadł. Nigdy mi się coś takiego nie zdarzyło.

Jest też kilka książek od Taniaksiazka.pl oraz od MG, W.A.B., Niezwykłego...

Na to wszystko też czekałam, jaram się niesamowicie, jak też zapewne zauważyliście, niektóre już przeczytane!

A schował się też tutaj komiks - Avengers. Kolejne tomy w drodze!




Jak Wam minął październik? :)

Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...