Podsumowanie maja i bookhaul!


Maj był dobrym miesiącem, wyjątkowo długim, ale też bardzo udanym! Chociaż też nieco deszczowym... W Majówkę udało mi się odwiedzić Skalne Miasto w Czechach - serdecznie Wam polecam! Spójrzcie tylko na te zdjęcia i powiedzcie, czyż nie jest tam pięknie? A to zaledwie tylko maleńki fragment...




Odbyły się też Warszawskie Targi Książki, na których tym razem byłam... prywatnie! Dziwne uczucie... Więcej o targach w poniższym filmiku:



Dodatkowo miałam pierwszy egzamin w trakcie studiów doktoranckich - padło na filozofię i naprawdę wkręciłam się w tematykę Platona i teorię idei, więc poleciała piąteczka. Niebawem kolejny egzamin - tym razem angielski. Więc miałam trochę nauki w trakcie tego miesiąca, ale i tak udało mi się sporo przeczytać... 28 książek! I jeden audiobook...

1. Assassin's Creed. Oddysey - Gordon Doherty - 344 stron
2. Pieśń miecza - Bernard Cornwell - 496 stron - recenzja
3. Płonące ziemie - Bernard Cornwell - 584 stron - recenzja
4. Iskra - Alice Broadway - 384 stron - recenzja
5. Strażnik - Paulina Hendel - 368 stron - recenzja
6. Tropiciel - Paulina Hendel - 576 stron - recenzja
7. Nazywają mnie śmierć - Klester Cavalcanti - 320 stron - recenzja
8. To, co zostaje - Tim Weaver - 560 stron - recenzja
9. Stranger Things. Mroczne umysły - Gwenda Bond - 350 stron - recenzja
10. Nowe życie - Edward Dolnick - 350 stron - recenzja
11. Masakra ludzkości - Stephen Baxter - 676 stron
12. Ja, robot - Isaac Asimov - 234 stron - recenzja
13. Bitwy w świecie Tolkiena - David Day - 256 stron - recenzja
14. Łzy walki - Brigitte Bardot - 288 stron - recenzja
15. Kobiety z bloku 10 - Hans Joachim Jang - 368 stron - recenzja
16. Vox - Christina Dalcher - 416 stron - recenzja
17. Ewolucja w miejskiej dżungli - Menno Schulthuzen - 392 stron - recenzja
18. Odrodzeni - Colleen Houck - 450 stron - recenzja
19. Ludzie - Tom Phillips - 320 stron - recenzja
20. Zabójcza biel - Roberth Galbraith - 656 stron - recenzja
21. Raj - Marta Guzowska - 392 stron
22. Mroczny duet - Victoria Schwab - 512 stron
23. Coraz głębiej - Laura Lippman - 368 stron - recenzja
24. Ukryty geniusz zwierząt - Katharina Jakob - 320 stron - recenzja
25. Cienie Nowego Orleanu - Maciej Lewandowski - 360 stron
26. Zwrotnik Węży - Marie Brennan - 346 stron
27. Serce świadomości - Eben Alexander - 464 stron - recenzja
28. Tylko ludzie - Sylvain Neuvel - 480 stron - recenzja
29. Audiobook - Terror - Max Czornyj

Łącznie 11 630 stron, dziennie ponad 375 stron. Have no idea how xD

Najlepsze książki: Raj, Bitwy w świecie Tolkiena
Najgorsze książki: Nazywają mnie śmierć
Miłe zaskoczenie: Zwrotnik Węży
Rozczarowanie: Nazywają mnie śmierć, Serce świadomości

Przybyło też do mnie trochę nowości! Jak co miesiąc!


Pierwszy stosik to stosik od wydawnictw - sporo We need YA, prawda? Zenith kusi najbardziej! Ale Epidemia też zapowiada się genialnie, podobnie jak Wiedźmie drzewo! No i to już szósty tom Wojen Wikingów! Cudownie!


Ten malutki stosik to taki od księgarni taniaksiazka.pl, chociaż widzę, że zapodziała się tutaj też Joga 7/7 od wydawnictwa... A Ponad przekonaniami i Pierwsza zagadka to książki od portalu duzeka.pl


A tutaj widzicie moje zakupy! Część kupiona na WTK - Raj, Bukowski czy Szczęki, We are Blood and Thunder i A Curse so Dark and Lonely zakupione u thebookshop.pl, a reszta z bookdepository - jest nawet komiks o Sabrinie!


Jak Wam minął maj?
Widzicie w stosikach coś dla siebie?

Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...