Under the Mistletoe! - świąteczny book tag!




UNDER THE MISTLETOE – JAKĄ FIKCYJNĄ POSTAĆ CHCIAŁABYŚ POCAŁOWAĆ POD JEMIOŁĄ?

Jest ich zbyt dużo. Curran, Adrian Ivaskov, Rowan, Rhysand, Heatcliff, Jesse de Silva… Wiecie, ja mam wielkie serce, więc nie mogę się ograniczać!

DWANAŚCIE POTRAW – Z JAKĄ FIKCYJNĄ RODZINĄ CHĘTNIE ZJADŁABYŚ KOLACJĘ WIGILIJNĄ?

Może nie jest to rodzina sensus stricte, ale z „rodziną” Georginy Kincaid. Czyli z grupą demonów, aniołów i tym podobnych, która jest tak przyjacielska, że taka impreza byłaby znakomita!

„- Wampir z obsesją na punkcie świąt. To chyba najdziwniejsza rzecz, o jakiej słyszałam. - Nie dziwniejsza niż anioł, który spalił choinkę - wytknął mi Cody.”

OPOWIEŚĆ WIGILIJNA – JAKĄ KSIĄŻKĘ Z CHĘCIĄ PRZECZYTASZ/PRZECZYTAŁABYŚ PODCZAS ŚWIĄT?

Drżenie. To jedna z nielicznych książek, które idealnie wpasowują mi się w klimat zimy i świąt. Ma tą wspaniałą atmosferę i przede mną trzeci tom – akurat na teraz!



PIERWSZA GWIAZDKA – JAKA KSIĄŻKA WZBUDZIŁA W TOBIE CIEPŁE, PRZYJEMNE ODCZUCIA?

Kot Bob i ja. A jakby komuś było mało, to jest jeszcze kolejna książka Kot Bob i jego podarunek. Uwielbiam historię Jamesa i Boba, jest pełna nadziei i ciepła, pełna wzruszeń, ryczałam jak bóbr!

DEKORACJE BOŻONARODZENIOWE – KTÓRA OKŁADKA KSIĄŻKI JEST TWOJĄ ULUBIONĄ?

Obecnie Kill the Queen od Jennifer Estep.



ŚWIĄTECZNA RADOŚĆ – JAKIE SĄ TWOJE ULUBIONE ŚWIĄTECZNE MOMENTY LUB WSPOMNIENIA Z POPRZEDNICH ŚWIĄT?

Picie wina z siostrą. Wiecie, u mnie święta to nie są jakieś nie wiadomo jakie dni. Spędzam je w bliskim gronie, bez szaleństwa. I najczęściej z moją siostrą popijamy wino i oglądamy filmy.

CHRISTMAS CHALLENGE – POŁĄCZ JEDNĄ ZE SWOICH ULUBIONYCH KSIĄŻEK Z PIOSENKĄ ŚWIĄTECZNĄ I WYJAŚNIJ, SKĄD TAKI MATCHING!

Jingle Bell RockPrzegląd Końca Świata. Feed. Nie mam pojęcia dlaczego, ale wydaje mi się, że gdyby ekipa PKŚ spędzała razem święta to jednak ta piosenka leciałaby u nich najczęściej. Przemierzaliby ten postapokaliptyczny świat swoją furą w rytmach Jingle bell, jingle bell, jingle bell rock…




LISTA NIEGRZECZNYCH – PRZEDSTAW FIKCYJNEGO BOHATERA, KTÓRY TWOIM ZDANIEM ZASŁUŻYŁ NA RÓZGĘ!

Chaol. No nie trawię gościa. Ja wiem, że się zreflektował i w ogóle, no ale jednak to taka ciepła klucha, która mnie zbyt wiele razy zirytowała.

ALL I WANT TO CHRISTMAS IS YOU – PODAJ TYTUŁ KSIĄŻKI, KTÓRA TWOIM ZDANIEM POWINNA ZOSTAĆ BARDZIEJ DOCENIONA

Trylogia Grisha i Red Rising. Dwie naprawdę genialne serie, które zajmują specjalne miejsce w moim sercu oraz na półce. Zdecydowanie było o nich zbyt cicho i jest nadal. A szkoda, bo to coś wspaniałego.





DEAR SANTA – PODAJ TYTUŁ KSIĄŻKI, KTÓRA TWOIM ZDANIEM POWINNA SIĘ ZNALEŹĆ POŚRÓD PREZENTÓW NAS WSZYSTKICH, PONIEWAŻ JEST WYJĄTKOWA I WYJAŚNIJ, DLACZEGO JEST TWOIM WYBOREM!

Osobowość na talerzu – i to nie tak, że chcę wszystkich przekonywać do weganizmu czy coś, ale jednak warto mieć pewną świadomość tego, co się zjada.

Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...