Podsumwowanie października + stos!


Październik minął bardzo szybko. Miałam miesiąc wdrażania się w nowe techniki na studiach doktoranckich, właściwie ten etap trwa nadal, tylko poszerzam swoje zdolności. Nadal jestem lekko przerażona, ale nie narzekam. Choć stresu i nerwów tak czy siak się nie uniknie, ale z tym to akurat mierzy się każdy ;)
Dzisiaj wypada Halloween, a ja cały dzień się obijam. Ot tak, świętuje leniuchowaniem, ale podsumowanie musi być!

W tym miesiącu udało mi się przeczytać 17 książek!

1. Stalker - Lars Kepler - 608 stron - recenzja
2. Super Zielone - Sally Obermeder - 192 strony - recenzja
3. Uratuj mnie - Anna Bellon - 352 strony - recenzja
4. Praktyczny kurs języka angielskiego - Beata Pawlikowska - 364 strony - recenzja
5. Pisane ogniem - Marcus Sakey - 400 stron - recenzja
6. Tajemnice Amy Snow - Tracy Rees - 504 strony - recenzja
7. Osobliwy dom Pani Peregrine - Ranson Riggs - 400 stron - książka vs film
8. Łowca czterech żywiołów - Agata Adamska - 336 stron - recenzja
9. OOBE. Ścieżka Serca - Robert Noble - 312 stron - recenzja
10. Pasożyty. Prawdziwa przyczyna chorób - Alan E. Baklayan - 292 strony - recenzja wkrótce
11. Szumowiny - Jorn Lier Horst - 416 stron - recenzja
12. Alkaliczny styl życia - Beata Sokołowska - 304 strony
13. Gupi muzg - r Dean Burnett - 376 stron - recenzja wkrótce
14. Hobbit - J. R. R. Tolkien - 276 stron
15. Siła niższa - Marta Kisiel - 376 stron - recenzja
16. Skóra pełna blasku - Karen Fisher - 288 stron - recenzja wkrótce
17. Zaślepienie - Karin Slaughter - 300 stron

Łącznie 6096 stron, co daje jakieś 197 stron dziennie.

Najlepsze książki: Hobbit, Zaślepienie, Łowca czterech żywiołów
Najgorsze książki: Siła niższa,Pasożyty. Prawdziwa przyczyna chorób
Miłe zaskoczenie: Łowca czterech żywiołów

No i to, co najlepsze na koniec każdego miesiąca! Stos. To się powoli robi mało zabawne, niedługo będę musiała wynieść wszystko inne z pokoju, żeby mieć miejsce na książki.


To wygląda tak pięknie! Lecąc od lewej strony od dołu... Szumowiny, Łowca czterech żywiołów oraz Nie chcesz wiedzieć to egzemplarze recenzenckie od księgarni selkar.pl. Gupi muzg otrzymałam do recenzji od wydawnictwa Feeria. Kolejna pozycja, Kobiety w mafii to egzemplarz recenzencki od wydawnictwa MUZA. Następne pięć pozycji, czyli Mafia na wybrzeżu, Planeta grubasów, Atlantydzka zaraza, Rubinowy krąg oraz Dziewczyna z Summit Lake to egzemplarze do recenzji od księgarni taniaksiazka.pl. Grzesznik i Mnich to również egzemplarze recenzenckie - odpowiednio od GW Foksal i wydawnictwa Vesper. Ślepy trop, Dziewczyna w walizce i Pochłaniacz to zakupy biedronkowe :) A Perfekcyjne znalazły się w zamówionym przeze mnie Moondrive Box.

Drugi stos jest równie piękny! Wojna grzechu, Prawdodziejka, Szóstka wron, Zimne ognie, Status moralny zwierząt, Historia diabła i koncepcja zła oraz Okrutny miecz otrzymałam od portalu kawerna.pl w ramach współpracy. Wszystkie pozycje od wydawnictwa Papierowy Księżyc przytargałam z krakowskich Targów Książki. Boska Nefretete oraz Empire of Storms dostałam na katowickich Targach Książki od chłopaka :) Razem przybyło mi 30 książek!

Ogółem ciężko mi określić, jak wypadły Targi Książki w Krakowie, bowiem całą sobotę stałam na stoisku PK, ale widziałam, że ludzi było mnóstwo! Ja cieszyłam się spotkaniem z Aleksandrą Rudą i było mi również bardzo miło, jak podeszło się do mnie przywitać kilka blogerek :)

Jak Wam minął październik?

Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...