KZT: "Ugryziona" - Kelley Armstrong

Czym jest KZT? KZT – Krótko, Zwięźle i na Temat!   
Czyli kiedy nie jestem wstanie napisać pełnowymiarowej recenzji… A może po prostu to takie urozmaicenie ;) 
 
 
 
 
 
Data wydania: 09.03.2010
Tytuł oryginału: Bitten
Tłumacz: Robert P. Lipski
ISBN: 978-83-7506-377-6
Wymiary: 130 x 205 mm
Strony: 540
 Cena: 29,90 zł
Seria: Women of the Otherworld #1
 
 
 
 
 
„Ugryziona” zawsze rzucała mi się w oczy, gdy tylko wchodziłam do biblioteki. Jednakże w mojej głowie ciągle pojawiały się myśli, że miałam już do czynienia z twórczością Kelley Armstrong i nie wspominałam tego wyjątkowo dobrze. Ale przecież „Ugryziona” jest książką z gatunku urban fantasy, a to zdecydowanie jeden z moich ulubionych gatunków literackich! W końcu postanowiłam przełamać lody i po nią sięgnęłam – na całe szczęście. Dawno już nie czytałam książki w tym stylu, a zdecydowanie tego potrzebowałam. Mimo że nie jest to pozycja idealna i trochę jej brakuje do twórczości Ilony Andrews czy Richelle Mead, to jednak przyznaję, że miło spędziłam z nią czas. Chociaż akcja mogłaby mieć lepsze tempo i być bardziej wartka, to całość wypadła całkiem dobrze. Nie skupiałam się za bardzo na tym, że pewne elementy fabuły są dosyć przewidywalne, a wręcz schematyczne – chciałam po prostu cieszyć się lekturą. Mimo że głównej bohaterce też co nieco brakuje, to widać w niej pewien potencjał. Nie jestem pewna, czy sięgnę tak szybko po kolejne tomy, bo mimo że była to dla mnie dobra rozrywka, to jednak nie przyszło mi się zbyt mocno zżyć z bohaterami i zaprezentowaną przez autorkę historią. Czas pokaże…

Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...