Wszystkie odcienie książek #4 - 6 książek z czerwoną okładką! + wyniki konkursu majowego


Cześć! Przyszła pora na kolejny post z cyklu Wszystkie odcienie książek :) Na dzisiaj kolor czerwony! :D Koniecznie dajcie znać w komentarzach, którą z książek znacie i czytaliście! No i podajcie swoje pomysły na ten kolor :)



1. Podboje sukuba - Richelle Mead. Cała seria jest genialna! Przegenialna! Kocham to urban fantasy i cieszę się, że mam ją całą na półce, bo teraz już się nie da jej upolować :) Richelle Mead to świetna babka!

2. Trzeci grób na wprost - Darynda Jones. Tutaj też polecam całą serię! Mam nadzieję, że wydawnictwo będzie ją wydawać dalej, a jak nie, to na pewno sięgnę po kolejne tomy Kostuchy w oryginalnym wydaniu.

Recenzja Drugi grób po lewej
Recenzja Trzeci grób na wprost

3. Gniew i świt - Renee Ahdieh. Książkę czyta się bardzo lekko i szybko. Może nie jest wyjątkowa, ale naprawdę wciąga!

Recenzja Gniew i świt

4. W pierścieniu ognia - Suzanne Collins. Czy w ogóle muszę tutaj coś pisać? Dla mnie najlepszy tom serii.

5. Zakon mimów - Samantha Shannon. Świetny cykl, naprawdę! I właśnie ten tom pozostaje póki co moim ulubionym!

Recenzja Czas żniw
Recenzja Zakon mimów
Recenzja Pieśń jutra

6. Więzy krwi - Patricia Briggs. Seria, z którą jeszcze się nie zapoznałam, ale jestem pewna, że ją pokocham!


I na szybko wyniki konkursu - mało osób się zgłosiło, ale szczęście uśmiechnęło się do... Sabiny Fabczak! Napisz do mnie na e-mail: shetani11@gmail.com wiadomość z adresem do wysyłki :)

Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...