KZT: "Amazonia" - James Rollins

Czym jest KZT?  KZT – Krótko, Zwięźle i na Temat!   
Czyli kiedy nie jestem wstanie napisać pełnowymiarowej recenzji… A może po prostu to takie urozmaicenie ;)

 
 
 
Data wydania: 04.03.2011
Tytuł oryginału: Amazonia
Tłumacz: Paweł Wieczorek
ISBN: 978-83-7659-337-1
Wymiary: 125 x 195 cm
Strony: 464
 Cena: 32,10 zł
 
 
 
 
 
 
 
 
W końcu udało mi się zapoznać z twórczością Jamesa Rollinsa! Nawiedziłam bibliotekę i tak wędrując pomiędzy regałami natknęłam się na jego powieści. Problem polegał na tym, którą wybrać, tym bardziej, że w domu na półce mam trzy jego powieści, ale należące do serii – a chciałam spróbować od pojedynczej powieści. Padło na „Amazonię”. Okazuje się, że Rollins idealnie wpasował się w moje gusta! Nie dość, że osadził akcję swojej powieści w dżungli amazońskiej, to są w niej elementy, za którymi przepadam – nauka, śledztwo, tajemnica, szamańska wiedza. Czego chcieć więcej? A no oczywiście dobrego tempa akcji, ciekawych bohaterów i wciągającej fabuły – na tych polach autor również mnie nie zawiódł. Książkę tę czytało mi się wyjątkowo dobrze, nie tylko ze względu na powyższe elementy, ale również w związku z tym, że język Jamesa Rollinsa jest naprawdę doskonały! Ta książka pozwoliła mi przenieść się do dżungli amazońskiej i stać się jednym z uczestników wyprawy, która nie była usłana różami. Autor w doskonały sposób rozwija fabułę i tak operuje rozgrywającymi się wydarzeniami, aby zachęcić czytelnika do dalszej lektury – być może pewne elementy jesteśmy w stanie przewidzieć, ale przyjemność czytania pozostaje niezmienna. Polecam!

Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...