Stosik lipcowy

Hej hej! Lipiec był całkiem udany jeżeli chodzi o zdobycze książkowe! I udany pod względem robienia pracy magisterskiej - brak życia osobistego i czasu, ciągłe padanie, zmęczenie... ale warto było, bo sporo w laboratorium nadrobiłam! A więc... co do mnie dotarło?


1. "Micro" - Michael Crichton - książka autora "Parku Jurajskiego", który też na półce leży... i czeka na lepsze czasy ;) z wymiany na LC
2. "Odnaleźć swą drogę" - Aleksandra Ruda - kupiłam przez grupy na FB, okazyjnie, bo jakieś 15 zł ;) Okazja życia, na Allegro są straaaasznie drogie! oO A polowałam na nią od jakiegoś czasu, bo mam drugi tom na półce i mu smutno było :D
3. "Piętno rzeki" - Patricia Briggs - od kawerna.pl w ramach współpracy. No tak, to mam 3 pierwsze części, nie mam 4 i 5, i teraz mam 6... może ma ktoś odsprzedać 4 i 5? :)
4. "Córka Zjadaczki Grzechów" - Melinda Salisbury - od kawerna.pl w ramach współpracy
5. "Stalowe serce" - Brandon Sanderson - od kawerna.pl w ramach współpracy
6. "Obca" i "Uwięziona w bursztynie" - Diana Gabaldon - od kawerna.pl w ramach współpracy
7. "Bądź fit" - Ola Żelazo - od wydawnictwa Pascal do recenzji

8. "Ostatni wilkołak" - Glen Duncan - chłopak mnie kocha i mi kupił :D
9. "Skarb Heretyków" - Tom Knox - od wydawnictwa Rebis do recenzji - uwielbiam Knoxa!
10. "Dziewczyna ognia i cierni" - Rae Carson - od BookGeek.pl w ramach współpracy
11. "Starter" - Lisa Price - od BookGeek.pl w ramach współpracy
12. "Próba żelaza" - Cassandra Clare & Holly Black - od BookGeek.pl w ramach współpracy
13. "Nethergrim" - Matthew Jobin - od BookGeek.pl do recenzji
14. "Origin" - Jennifer L. Armentrout - od BookGeek.pl do recenzji - o tak!
15. "Imperium robotów. Bunt człowieka" - Mark Stay - od wydawnictwa Amber do recenzji
16. "Morderstwo wron" - Anne Bishop - dołączy do pierwszego tomu, zakup za punkty na granice.pl

Ładnie wygląda, prawda? *_*

Komentarze

  1. Piękny stos. Życzę równie udanego sierpnia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Imponujące :) Parę sama chętnie bym przeczytała :)


    http://zjadamszminke.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ach, magisterka... Mnie w sierpniu czeka dopieszczanie pierwszych rozdziałów. ;>
    Z Twojego stosu czytałam "Stalowe serce", które mnie wciągnęło. A w najbliższych dniach chwycę za "Starter". :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękności ^_^ Za mną "Starter", "Nethergrim", "Ostatni wilkołak" i "Morderstwo wron" ^_^
    Przyjemnej lektury :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...