Stosik czerwcowy

Witajcie Kochani! :) Wakacje się rozpoczęły, ale w sumie nie dla mnie... labo czeka :) Ale oczywiście trzeba mieć też trochę czasu wolnego: i na jogę, i na rower, i na rolki... no i czytanie oczywiście! A zobaczcie, co w czerwcu przybyło na moich półkach (których już brak, totalny brak...)


Stosik lewy:
1. Przebudzenie labiryntu - Rainer Wekwerth - od Grupy Wydawniczej Foksal
2. Lewiatan Babilonu - Hagar Yanai - od Grupy Wydawniczej Foksal
3. Zodiak - Romina Russel - od Grupy Wydawniczej Foksal
4. Egzamin dojrzałości - Joelle Charbonneau - od Grupy Wydawniczej Foksal
5. Nadchodzi ogień - Gillian Anderson - od Critical - przeczytane, niebawem recenzja
6. Trawa - Sheri S. Tepper - od Critical
7. Dom kości - Graham Masterton - od Critical

Stosik prawy:
1. Wypowiedz jej imię - James Dawson - od Grupy Wydawniczej Foksal - obecnie się czyta! :)
2. Czas miłości i czekolady - Gabrielle Zevin - od Grupy Wydawniczej Foksal
3. Pogranicze - Heather Terrell - od Grupy Wydawniczej Foksal
4. Ród - J. D. Horn - wygrana w konkursie
5. Alkaliczny tryb życia - Beata Sokołowska - od Bussines & Culture i MUZA S.A.
6. Błękitny labirynt - Douglas Preston & Lincoln Child
7. Czerwone światło hańby - Graham Masterton - zakup własny
8. Borgiowie. Historia nieznana - G. J. Meyer - od księgarni Matras

Czyli razem 15 pozycji - pięknych pozycji! :)

A skoro mowa o braku miejsca na półkach to jakby ktoś był zainteresowany, to robiąc miejsce, pozbywam się paru pozycji -> KLIK

Trzymajcie się ciepło!

Komentarze

  1. Borgiowie <3 Też mam ją mam, ale jeszcze nie miałam czasu, by się z nią zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chętnie sięgnęłabym po "Wypowiedz jej imię" ^_^

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę miłej lektury i przede wszystkim czasu na nią :))

    OdpowiedzUsuń
  4. I jak się "Wypowiedz jej imię" zapowiada? Bo mnie kusi kupno tej książki. :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy stosik. Czytałam tylko "Ród" i całkiem mi się podobał.
    Miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny stosik :) Ciekawi mnie "Wypowiedz jej imię".

    OdpowiedzUsuń
  7. Chętnie poznałabym "Borgiów" i "Ród", bo tematyki obydwu mi się bardzo podobają. :) Mam nadzieję, że będzie mniej rozczarowań od zachwytów. :) Życzę miłego czytania!
    Pozdrawiam,
    Sherry

    OdpowiedzUsuń
  8. Prawie każda książka mnie ciekawi, więc czekam na recenzje ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przebudzenie labiryntu - cieszę się, że przypomniałaś mi o książce, miałam ją w planach, uwielbiam czytac o labiryntach. ;)
    Lewiatan Babilonu - piękna okładka. ;)
    Wypowiedz jej imię - od kiedy tylko usłyszałam coś mnie do tego tytułu ciągnie, czekam na wrażenia. ;)
    2. Czas miłości i czekolady - ta seria kompletnie mnie nie pociąga, choć opis pierwszej zapowiedał się nieźle! ;)
    Ród - miałam w planach już od dawna, wciąż ednak nie mogę kupić. ;(
    Tak w skrócie. A Tobie życzę miłej lektury. :)

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratuluję tak pokaźnego stosika :) Chętnie przeczytałabym kilka z tych pozycji :)

    ksiazkowy-swiat-niki.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. "Domu kości" zazdroszczę i to bardzo. Życzę udanej lektury!

    OdpowiedzUsuń
  12. "Zodiaka" już czytałam i mocno się zawiodłam, za to pozytywnie nastawiam się na "Wypowiedz jej imię". Ciekawa jestem też "Borgiów" - chciałabym tę książkę mieć.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...