Zapoznajmy się ze "Wszechświatami"!

Już wkrótce premierę będzie miała książka, na którą naprawdę czekam i bardzo pozytywnie się nastawiam :)
A o czym mowa? O "Wszechświatach" Leonarda Patrignani'ego.




Ilość stron: 272
Oprawa: miękka + obwoluta
Autor: Leonardo Patrignani
Tłumaczenie: Bożena Topolska
ISBN: 978-83-63579-29-6
Format: 148 x 215
Data wydania: Sierpień 2013






Według teorii wieloświatów, istnieje nieskończona liczba światów, jak i nieskończone są możliwości naszego w nich istnienia. Przypuszcza się, że te rzeczywistości nie komunikują się wzajemnie.
Alex mieszka w Mediolanie, a Jenny w Melbourne. Cienka nić od zawsze wiąże losy tych dwojga – telepatyczne rozmowy, które odbywają bez uprzedzenia, w stanie nieświadomości. Aż do chwili, gdy zdecydują się na spotkanie i odkrycie prawdy, która całkowicie zmieni ich egzystencję, niszcząc wszelkie pewniki świata, w którym żyją. 

– ALEX, DLACZEGO NIE PRZYSZEDŁEŚ? PROSZĘ CIĘ, NIE MÓW MI, ŻE NIE ISTNIEJESZ.
– JENNY, JESTEM NA MOLO. JESTEM TUTAJ!
– JA TAKŻE, DOKŁADNIE TAM, GDZIE TY MÓWISZ, ŻE JESTEŚ.

Przyznaję, że fabuła zapowiada się naprawdę bardzo ciekawie. Bardzo lubię takie nawiązania do innych światów i zdolności parapsychicznych, więc czekam na premierę :)



LEONARDO PATRIGNANI, urodził się w Moncalieri w roku 1980. Kompozytor, aktor dubbingujący i lektor zafascynowany powieściami Stephena Kinga; opowiadania zaczął pisać, kiedy miał sześć lat. Multiversum jest jego powieścią debiutancką.


 

Komentarze

  1. To coś dla mnie, fajnie się zapowiada :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi bardzo ciekawie :) Teraz nie pozostaje nic innego jak czekać na premierę, pędzić do księgarni i zakupić :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Już nie mogę się doczekać! Muszę mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fabuła mnie zaintrygowała, ale poczekam jeszcze na pierwsze recenzje tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja także jestem bardzo ciekawa tej książki i niecierpliwie na nią czekam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio wszędzie tę książkę widzę i tak samo nie mogę się jej doczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Na pewno przeczytam, zdecydowanie moje klimaty. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja sobie myślę, że z takimi książkami trzeba ostrożnie - bo często autorzy popadają w pewien oklepany schemat i niczym nie zaskakują czytelnika.
    kolodynska.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę, muszę mieć tę książkę. Opis fabuły bardzo mnie zachęcił.

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo chciałabym mieć tę książkę, ale cóż. Trzeba będzie wybrać wśród tych cudownych nowości, które czekają na nas w księgarniach.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przymierzam się właśnie do zakupu, ale na księgarni, na której zamawiam teraz książki, niestety będzie dostępna dopiero od 26 sierpnia. ;x

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam już wcześniej o tej książce i jest na mojej liście "must have":) Opis fabuły zapowiada na prawdę świetną książkę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Z niecierpliwością wyczekuje premiery tej książki od momentu, kiedy o niej pierwszy raz usłyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Po raz trzeci dziś już chyba powtarzam, że bardzo chętnie przeczytałabym tę książkę.
    Tak poza tym to za każdym razem jak wchodzę na Twojego bloga, jestem w siódmym niebie, bo uwielbiam szablon i ogółem cały wygląd! :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...