A może podróż w sam środek morza? :)

Już 12 lipca premierę będzie miała książką "Morza szept"


Ilość stron: 336
Oprawa: miękka + skrzydełka
Autor: Patricia Schröder
Tłumaczenie: Anna Maria Adamczyk
ISBN: 978-83-63579-28-9
Format: 148 x 215
Data wydania: 12 lipca 2013










- Kiedy cię widzę, chcę być przy tobie – zaczął powoli. – A kiedy jestem przy tobie, chcę cię dotykać.
Słuchałam jego słów i zatapiałam się w jego spojrzeniu. Gdyby zechciał, z miejsca mógłby mnie zamordować. Z pewnością bym się nie broniła
.
- A kiedy cię dotykam, Elodie…
Jego głos wnikał w moje uszy, w moją pierś i brzuch. Wypełniał mnie od czubków palców aż po głowę, czułam, jakby mnie ktoś głaskał od środka.


Jako morska istota pewnego dnia przed Elodie pojawia się Gordian. Tajemniczy. Magiczny. Oszałamiający. Odtąd nie może przestać o nim myśleć, o jego turkusowo-zielonym spojrzeniu, jego dłoniach, które dotykają jej z zaciekawieniem. I zaczyna się domyślać, jakie tajemnice rzeczywiście kryje w sobie ocean i jak bardzo jej osobiste przeznaczenie jest związane z mrocznymi legendami Wysp Normandzkich.

Upojna saga miłosna z zapierającym dech w piersi krajobrazem wybrzeża wyspy Guernsey w tle – wstęp do porywającej morskiej trylogii.

I co Wy na to? :) 

Komentarze

  1. Czekam :) Mam nadzieję, że wyjdzie fajnie :)

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Fragmencik nie przypadł mi do gustu, trochę za dużo miłości jak dla mnie. Ale dla fanów to będzie pewnie gratka.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jest na mojej liście - czekam na premierę ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już zapisuje sobie tytuł i czekam na premierę :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo chcę poznać tę sagę. Szalenie mnie ona intryguje.

    OdpowiedzUsuń
  6. i kolejna nowość - w wolnym czasie spróbuje się z nią zapoznać :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Choć takie historie do mnie nie przemawiają, bede czekac na pierwsze recenzje.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...