Coraz bliżej święta, coraz bliżej święta... Sowi Mikołaj z selkar.pl!



Dobra, poczuliście już magię świąt? To teraz tak na serio...

  

Wszyscy wiemy, że najlepszym prezentem jest książka. Ja to mam smutek, bo wszyscy mi powiedzieli, że żadnej nie dostanę... Mikołaj też mi to już zapowiedział. I nie wiem, czy to kwestia tego, że byłam niegrzeczna (hej, ale się starałam!), czy zauważyli te uginające się półki... Ale! Mimo wszystko mam dla Was kilka ciekawych propozycji, co możecie wybrać na prezent świąteczny dla bliskich!

PUNKT PIERWSZY - SMOCZA GWIAZDKA

Macie w swojej rodzinie prawdziwego fana fantastyki i smoków? Oto książka idealna dla niego! Że już nie wspomnę o tym, jak na jej widok zareaguje fan Gry o Tron... Oto opowieść o niesamowitej dynastii Targaryenów, kiedy to smoki rządziły Westeros. 

No i czy nie uważacie, że okładka jest iście w świątecznych kolorach?! Ta czerwień!





 PUNKT DRUGI - KUCHENNE REWOLUCJE

Święta bez słodyczy? Nie ma opcji! Zdrowe słodycze? Da się zrobić, chociaż... wiecie, że weganizm nie jest odpowiednikiem zdrowia? Równie dobrze można jeść wegański fast-food, ale jednak Karolina Gawrońska zna się na rzeczy i jej przepisy są szybkie, proste, tanie i zdecydowanie nie ma się po ich zjedzeniu aż tak wielkich wyrzutów sumienia! Gratka dla wegan, wegetarian i dla osób, które uwielbiają eksperymentować w kuchni! Albo i dla tych, którzy się odchudzają, ale wiecie... Możecie wtedy tą książką oberwać. 


PUNKT TRZECI - KRYMINALNE ŚWIĘTA

Macie w rodzinie albo wśród przyjaciół kogoś, kto bez opamiętania zaczytuje się w kryminałach i thrillerach? Nowa książka Kathryn Croft może okazać się strzałem w dziesiątkę! Mroczna, dobrze napisana, idealna na zimowe wieczory i nie tylko! 

Tylko żeby nie posłużył jako inspiracja do świątecznych mordów! I nie mam tutaj na myśli karpia... 



 PUNKT CZWARTY - KONTROWERSYJNA WIGILIA

Kuba Wojewódzki... To raczej pomysł na prezent nie dla wszystkich. Popularny dziennikarz u jednych zyskuje sympatię, a inni pałają do niego nienawiścią, jednakże trzeba przyznać, że ma sporą oglądalność. Jest kontrowersyjny, głośno mówi, co myśli, a jego autobiografia może być dosyć ciekawą lekturą. 

Być może wzbudzi w Tobie irytację, być może Cię zbulwersuje, a być może zaskoczy?


PUNKT PIĄTY - ZAKAZANE ŚWIĘTA

Wiedza zakazana? Tajemnice? Niedopowiedzenia? Wojny bogów to książka idealna dla fanów tego, co niektórzy nazywają pseudonauką, a inni wiedzą tajemną. 

Joseph Farrell porównuje artefakty pozaziemskiego pochodzenia, takie jak zdjęcia zagadkowych obiektów na powierzchni Księżyca czy Marsa, i starożytne teksty z najnowszymi koncepcjami naukowymi. I ja już wiem, że to jeden z idealnych prezentów dla mnie...





Macie już wymyślone prezenty świąteczne? Jeżeli wciąż szukacie ciekawych książek, to kliknijcie tutaj - Sowi Mikołaj na pewno pomoże!



Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...