Wielka jesienna promocja!


Powszechnie wiadomo, że jesień to najlepsza pora na czytanie książek. Wie też o tym doskonale księgarnia Tania Książka! Wiadomo też, że jesień to najlepsza pora na zrobienie książkowych zapasów, prawda? W końcu wszystkie zwierzątka robią teraz zapasy... I oto nadarza się ku temu znakomita okazja! Promocja zorganizowana przez wyżej wspominaną księgarnię -> info.

I tak sobie poprzeglądałam te wyprzedażowe pozycje i muszę stwierdzić, że jest w czym wybierać. Pokażę Wam nawet kilka moich propozycji!

Wydawałoby się, że era romansów paranormalnych już dawno za nami, ale J.L. Weil chyba twierdzi inaczej. I chociaż trzeba przyznać, że książki z tego gatunku bywają do bólu schematyczne, to tę czytało mi się naprawdę przyjemnie! 














Sama jeszcze nie miałam okazji zapoznać się z tą serią, ale trochę się o niej naczytałam... Ona chyba mnie nawet prześladuje, bo co jakiś czas daje o sobie znać. Tak jak i teraz.















O tak, ta książka koniecznie musi się znaleźć w Waszych zapasach na zimę! Idealny zimowy klimat, idealnie się ją wtedy czyta, wierzcie mi!















Margo to jak dla mnie najlepsza powieść Tarryn Fisher, dlatego jeśli jeszcze nie mieliście okazji się z nią zapoznać, to pora to zmienić!















Mitologia nordycka to coś, co czyta się naprawdę znakomicie i to nie tylko jesienią. Dodatkowo ta nowa szata graficzna... Żal nie mieć na półce! 




Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...