Podsumowanie grudnia, stos i podsumowanie roku 2017!


No i rok 2017 dobiegł końca! I wiecie, nie mam na jego temat za dużo do powiedzenia. Był w porządku. Zaczęłam studia podyplomowe z jogi, pod koniec roku pojawiła się fajna okazja do tworzenia czegoś nowego. Nigdy nie miałam tak, żeby sobie powtarzać, że kolejny rok będzie lepszy. Nie mam na co narzekać, bo jest naprawdę w porządku. Chciałabym jedynie powrócić do swojej systematyczności w pewnych aspektach mojego życia, bo gdzieś się chwilami zatraca. 

Ale dzisiaj mam dla Was jedno wielkie combo! Zaczniemy od podsumowania grudnia, a potem przejdziemy do podsumowania roku - książkowego i filmowego.

W grudniu przeczytałam 17 książek:
1. Na krawędzi wszystkiego - Jeff Giles - 384 strony - recenzja
2. Anoreksja na śniadanie - Roksana Wiankowska - 190 stron - recenzja
3. Niepełnia - Anna Kańtoch - 232 stron - recenzja
4. Mirror, mirror - Cara Delevigne & Rowan Coleman - 384 strony - recenzja
5. Efekty uboczne - Michael Palmer - 384 stron - recenzja
6. Rozgrywka - J. Sterling - 304 strony - recenzja
7. O kotach - Charles Bukowski - 132 stron - recenzja
8. Dyskretne szaleństwo - Mindy McGinnis - 392 strony - recenzja
9. Wszystko razem - Ann Brashares - 320 stron
10. Chłopaki Anansiego - Neil Gaiman - 352 strony - recenzja
11. Magia kąsa - Ilona Andrews - 438 stron - recenzja
12. Sekret, którego nie zdradzę - Tess Gerritsen - 384 strony - recenzja
13. Blizna - Sharon Bolton - 432 strony - recenzja
14. Murder Park - Jonas Winner  - 480 stron
15. Gra pozorów - Joanna Opiat-Bojarska - 384 strony - recenzja
16. Gra o wszystko - Joanna Opiat-Bojarska - 456 strony - recenzja
17. Grzech - Max Czornyj - 400 stron - recenzja

Łącznie 6048 stron, co daje 195 stron dziennie. Jak najbardziej w porządku.

I mimo tego, że grudzień nie obfitował w zbyt wiele premier książkowych, to trochę pozycji do mnie przybyło... Może niekoniecznie nowości tego miesiąca, ale jednak :)


To jest stosik typowo recenzencki, głównie od wydawnictwa Papierowy Księżyc, ale tez od portalu duzeka.pl i od Foksala :)


A tutaj moje zakupy i książki otrzymane w ramach współpracy kawerna.pl :)

A teraz pora na podsumowanie roku 2017!



STYCZEŃ - 17 książek - 7162 stron
LUTY - 18 książek - 6838 stron
MARZEC - 23 książki - 9456 stron
KWIECIEŃ - 18 książek - 7440 stron
MAJ - 16 książek - 6964 stron
CZERWIEC - 16 książek - 5794 stron
LIPIEC - 22 książek - 9706 stron
SIERPIEŃ - 21 książek - 8388 stron
WRZESIEŃ - 16 książek - 7922 stron
PAŹDZIERNIK - 16 książek - 6666 stron
LISTOPAD - 16 książek - 6304 stron
GRUDZIEŃ - 17 książek - 6084 stron

Razem 215 książek, 88 724 stron, czyli 243 strony dziennie. Ciekawe czy kiedyś przekroczę 100 000 stron na rok xD
I nie, nie czytam na wyścigi. Ja naprawdę mam dobre tempo, nic na to nie poradzę. Im więcej czytam, tym moje tempo wzrasta, mam to po mamie. I wierzcie mi, czasami jest to przekleństwo.

Udało mi się przeprowadzić również dwa wywiady: pierwszy drogą e-mailową z Marciem Elsbergiem, a drugi na Krakowskich Targach Książki z Hugh Howeyem! :)

A jak wygląda moje top książkowe? Proszę bardzo!




I top filmowe:




Swoje wybory wyjaśniam na YouTube:


FILMOWE:



KSIĄŻKOWE:


Jak Wam minął ten rok? :)

Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...