Podsumowanie lipca + stosisko!


Lipiec? Bardzo udany! I czytelniczo, i ogólnie :) Spędziłam 10 dni nad morzem w Międzydrojach, a uwielbiam polskie morze, więc ogółem było cudnie! Nawet do Niemiec zawędrowałam! I mówię Wam, ja się tam kiedyś wyprowadzę - w sensie nad morze. A może i nawet do Niemiec nad morze :D I kurde... tęskno trochę. Łapcie kilka zdjęć :)










A czytelniczo? Pięknie! 22 książki przeczytane!

1. Zdrajca tronu - Alwyn Hamilton - 560 stron - recenzja
2. Światło, które utraciliśmy - Jill Santopolo - 304 stron - recenzja
3. Kopaliśmy sobie grób - Antti Tuomainen - 320 stron - recenzja
4. Bez śladu - Tana French - 480 stron - recenzja
5. Miłość, która przełamała świat - Emily Henry - 400 stron - recenzja
6. Pojedynek na słowa - Connie Willis - 560 stron - recenzja
7. Sekta z Wyspy Mgieł - Mariette Lindstein - 544 stron - recenzja
8. Replika - Lauren Oliver - 448 stron - recenzja
9. Niespokojni zmarli - Simon Beckett - 504 strony - recenzja wkrótce
10. Higieniści - Maciej Zaremba Bielawski - 424 strony
11. Wyłącznik awaryjny - James Rollins - 480 stron - recenzja
12. Pochodnia w mroku - Sabaa Tahir - 512 stron - recenzja
13. Gen. Ukryta historia - Siddhartha Mukherjee - 600 stron - recenzja
14. Cela 7 - Kerry Drewery - 472 strony - recenzja
15. Elektryczna mrówka - Philip K. Dick - 584 strony - recenzja wkrótce
16. To, co ukryte - Laura Lippman - 384 strony - recenzja
17. Zioła w medycynie. Choroby układu pokarmowego - Arkadiusz Ciołkowski, Ilona Kaczmarczyk-Sedlak - 128 stron - recenzja
18. Para w kuchni - Karolina i Maciej Szaciłło - 220 stron - recenzja
19. Zdrada - S.J. Parris - 528 stron - recenzja
20. Wojowniczka - Natasha Lucas - 222 stron - recenzja
21. Serafina - Rachel Hartman - 480 stron - recenzja wkrótce - VIDEO! :D
22. Wioska morderców - Elisabeth Herrmann - 552 stron

Pięknie, prawda? Łącznie daje to 9706 stron, czyli jakieś 442 strony dziennie! Chyba pobiłam rekord... W jednym miesiącu w tym roku przeczytałam 23 książki, ale łącznie stron było mniej, więc... rekord pobity!

Najlepsze książki: Gen. Ukryta historia, Elektryczna mrówka
Najgorsze książki: To, co ukryte
Rozczarowanie: Takie lekkie: Pojedynek na słowa, Sekta z wyspy mgieł - po obu pozycjach oczekiwałam czegoś więcej
Miłe zaskoczenie: Wojowniczka, Serafina

I przyszła pora na to, co najlepsze, co wszyscy kochamy najbardziej! STOS!
Tutaj prezentuję stos recenzencki, sporo pięknych pozycji od Papierowego Księżyca - wyglądają wszystkie C U D O W N I E!
Jest też Do zobaczenia nigdy w ramach współpracy z BookGeek.pl, a potem dwie pozycje od Otwartego - Zimowy Monarcha i Ocalałe! A leżące poniżej 5 pozycji to egzemplarze do zrecenzowania od księgarni taniaksiazka.pl.
Doskonałą otrzymałam od wydawnictwa Akurat, Siostrzyczki i Klauni to egzemplarze od duzeka.pl, a Czarna Madonna, Przeklęty prom, Zniknięcie i Wilcza godzina to egzemplarze od księgarni selkar.pl.
A kolejne piękne 4 pozycje otrzymałam od wydawnictwa Albatros!


A tutaj mamy malutki stos zakupowo-konkursowy. Pustą noc wygrałam u Kulturalnej Szafy, a Uwikłaną u Czytacza!

Natomiast te pozostałe 5 kolorowych książek kupiłam na stronie oczytani.pl.












A oto całość!



Jak Wam minął lipiec? :)

Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...