Wszystkie odcienie książek #1 - 6 książek z żółtą okładką!


UWAGA! Żółte nie oznacza - jednolicie żółte. W tym cyklu prezentuję książki, które po prostu mają na okładce najwięcej danego koloru. Mało jest takich, które mają jednolite okładki, a ja pod względem kolorów jestem jak chłop - żółty to żółty, a nie kanarkowy, cytrynowy czy inne takie...


1. Sekret Genezis - Tom Knox. Niestety, tej powieści Knoxa jeszcze nie czytałam, ale powiem Wam jedno - ten gość jest znakomity, a jego książki wspaniałe! Łączy w nich wszystko to, co najlepsze! Akcję, sensację, archeologie, tajne stowarzyszenia, dynamikę, intrygi...

Recenzja Skarbu heretyków
Recenzja Znamion Kaina
Recenzja Rytuału babilońskiego

2. Geniusz - Graham Masterton. Tę książkę kupiłam na Targach w Krakowie, ale też jej jeszcze nie przeczytałam. Jestem jednak pewna, że przypadnie mi do gustu, jak większość książek tego autora!

3. Pandora - M.R. Carey. To książka specyficzna i oryginalna, ale zdecydowanie zasługująca na uwagę. Trochę mnie dziwi fakt, że jest w naszym kraju tak słabo rozpowszechniona... Powstał nawet film na jej podstawie, który chętnie obejrzę!

Recenzja Pandory

4. Nieludzie - Kat Falls. Ciekawa i całkiem przyjemna dystopia, którą dobrze wspominam, a w tym roku ma się pojawić kontynuacja! Też niezbyt u nas znana... Może nie jest to mistrzostwo i najlepsza powieść, jaką czytałam, ale nie mam jej zbyt wiele do zarzucenia i chętnie sięgnę po kolejny tom.

Recenzja Nieludzi

5. Dziki płomień - Marjorie M. Liu. To ostatni tom trylogii Pocałunek Łowcy. Mam ją do nadrobienia, ale mam do tej serii sentyment... To były moje początki w świecie nałogowych książkoholików! No i jeden z pierwszych cykli urban fantasy, po które sięgnęłam!

6. Wszystko zostaje w rodzinie - Aneta Jadowska. Znam dwa tomy tej heksalogii i może nie jest to literatura górnych lotów, ale to świetna zabawa i rozrywka w stylu urban fantasy!

Które z tych pozycji czytaliście? A może macie swoje typy białych okładek? :)

Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...