TOP 10: Ulubione serie książkowe

Chciałam ograniczyć do pięciu, ale wiecie jak to jest... nie da się ;)

http://pu.i.wp.pl/k,NjE3NzI0MzYsNDcxNjk0Mzc=,f,Wladca-Pierscieni-tom-1-3-ksiazka-audio-na_John-Ronald-R-Tolkien_images_big_7_978-83-7495-.jpg
1. Władca Pierścieni - J.R.R. Tolkien

Cóż mogę powiedzieć? Pokochałam tę serię już jako dziecko i zapewne zawsze będzie bliska mojemu sercu. Takie pierwsze porządne fantasy, które czytałam! Czemu nie mieszkam w Śródziemiu? :(

2. Przegląd Końca Świata - Mira Grant 

Nienawidzę powieści politycznych. Nienawidzę zombie. A twórczość Miry Grant pokochałam całym sercem! Wspaniały język, niesamowita fabuła, a to, co zrobiła z moją głową jest nie do opisania!

3. Seria o Georginie Kincaid - Richelle Mead

Jedno z moich pierwszych spotkań z urban fantasy... Z książkami z tej serii przeżyłam niesamowite chwile, których nigdy nie zapomnę. Wspaniali bohaterowie i świetna fabuła oraz klimat. Na pewno kiedyś do niej wrócę!

4. Seria o Kate Daniels

Kolejne spotkanie z urban fantasy, równie udane! Uwielbiam Kate, z którą nie raz się utożsamiam! Nie tylko ze względu na kolor włosów ;)


5. Kroniki Krwi - Richelle Mead

Mead ponownie... Sydney Sage jest wspaniałą bohaterką, niesamowicie inteligentną i ciekawą. A poza tym kocham Ivashkova i nic na to nie poradzę!

6. Seria o Gin Blanco - Jennifer Estep

Niestety w Polsce pojawiła się tylko pierwsza część, ale kto by się przejmował! Resztę mam po angielsku. Kolejne urban fantasy w rankingu!



http://ecsmedia.pl/c/szklany-tron-b-iext22437167.jpg7. Wirusy - Kathy Reichs & Brendan Reichs

Najlepsza seria młodzieżowa, jaką czytałam. Mimo że już rzadko kiedy powieści tego typu do mnie trafiają, ten cykl mnie urzekł i jest wspaniały! Każdy tom charakteryzuje się wciągającą fabułą oraz zaskakującymi zwrotami akcji.

8. Szklany tron - Sarah J. Maas 

Zabójczyni uwielbiająca czytać książki... to Ci dopiero! Seria pełna tajemnic, humoru, emocji, napięcia... cudowna!

http://pu.i.wp.pl/k,Mjg3ODQ5MTQsNDk1NTQwNzA=,f,470697_Kraina_cienia_Posred_big.jpg9. Czas żniw - Samantha Shannon 

Pierwszy tom mnie oczarował, a drugi sprawił, że przepadłam. Czekam z utęsknieniem na kolejną część! Błagam, szybciej!

10. Pośredniczka - Meg Cabot

Do tej serii to dopiero mam sentyment! Pierwszy romans paranormalny, jaki czytałam! I prawdopodobnie pierwszy, który się pojawił jeszcze zanim zadebiutował "Zmierzch"... A ile ja się naszukałam, żeby mieć całą serię na półce...

PS. Kolejność przypadkowa!

Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...