Z życia książkoholika: Stylówa książkoholika - współpraca z dresslink

Jak dobrze pamiętacie, albo i nie, jakiś czas temu pisałam o podjęciu współpracy z dresslink.com. Zdziwiłam się otrzymaną propozycją, ale przystałam na nią, gdyż stwierdziłam, że nic nie tracę, a to zawsze jakieś nowe wyzwanie :) Przekonałam się już jak to wygląda no i... otrzymałam paczkę z wybranymi przez siebie produktami. Pozostałam przy ubraniach, bo jak każda kobieta lubię ciuchy, dodatki itd :) Przez styl lubię wyrażać siebie i uważam, że każdy w pewnym stopniu to robi.
Skorzystałam z pięknej pogody i wybrałam się na spacer, aby porobić kilka zdjęć i zaprezentować Wam nowe ubrania :) Jestem naprawdę zadowolona.

Tunika -> http://bit.ly/1SunPxd
Legginsy -> http://bit.ly/23JUNNJ

Leginsy mumia są świetne! Byłam trochę sceptycznie nastawiona, co do materiału i jakości, a także do rozmiaru. Zdążyłam się już przekonać, że "one size" to nie zawsze jeden rozmiar... Jednak te okazały się naprawdę pasować i idealnie się układają. Paskami można trochę manewrować i je układać na odpowiedniej wysokości. Z tyłu są gładkie, materiał cienki, więc nie nadają się moim zdaniem do noszenia zamiast spodni, ale do spódniczek czy tunik jak najbardziej! Idealne na lato. W pasie mają wszystką gumkę, więc dobrze się trzymają i nie spadają z ciała. Materiał jest elastyczny, rozciągliwy i przyjemny w dotyku, wygląda na porządny i nie wydaje mi się, żeby za chwilę miały się gdzieś same z siebie przerwać czy przedrzeć. Robią wrażenie!  


 Jeżeli chodzi o bluzkę to liczyłam na to, że będzie dłuższa. Na stronie wyglądała bardziej na tunikę, dla mnie jest jak bluzka - nieco dłuższa, ale jednak bluzka. Bądź co bądź do patyków nie należę i mam czym oddychać, więc może to dlatego :D Mimo wszystko naprawdę dobrze się prezentuje i jest bardzo wygodna. Porządny materiał, mimo że cienki. Z tyłu ma rozcięcie a pod nim delikatną siateczkę, wygląda to naprawdę super! Jednak najbardziej urzeczona jestem przodem i nadrukiem! Wiem, że wiele osób uzna go za kontrowersyjny albo coś, ale cóż poradzę - kocham taki klimat! Nadruk wygląda na porządny i mam nadzieję, że taki też się okaże i po pierwszym praniu nic się z nim nie stanie.






 Buzka - http://bit.ly/1PVB2i2

Lekko w stylu "nietoperza", chociaż zależy od budowy ciała. Wzięłam o rozmiar większą i dobrze się układa, chociaż mogłaby być jeszcze nieco bardziej nietoperzowata i rozłożysta. Mimo wszystko jestem zadowolona, bo będzie idealna i do spodni, i do spódniczki. Bez nadruków, bez dodatkowych udziwnień, nada się nawet do bardziej klasycznego stroju. Przyjemny i porządny materiał, dobre i mocne ściągacze u dołu i na końcu rękawów, dekolt nie za głęboki i nie za płytki. Jest naprawdę świetna!





Jestem naprawdę miło zaskoczona zarówno jakością, jak i ogólną prezencją ubrań. Z czystym sumieniem mogę polecić i czekam na lato, aby móc nie chować ich pod kurtką! :D

Dresslink:  http://bit.ly/1UMl340 
$0.01 Items:  http://bit.ly/20rRknU 
Free Shipping Items:  http://bit.ly/1Pj0V5N

Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...