Stosik październikowy

Muszę przyznać, że październik był naprawdę udany pod względem zdobyczy książkowych! Przede wszystkim ze względu na Tragi w Krakowie ;) Za tydzień odbywają się z kolei targi w Katowicach i zapewne się wybiorę, chociaż fundusze póki co wyczerpane ;)

1. "Dziewczyna z pociągu", "Dziedzictwo ognia" i "Srebrne cienie" to trzy pozycje otrzymane do zrecenzowania od księgarni taniaksiazka.pl
"Srebrne cienie" już przeczytane *_*

2. "Paskudna historia" i "Książę Lestat" otrzymałam do recenzji od wydawnictwa Rebis.

3. "Niebezpieczne Istoty" zakupiłam na portalu granice.pl za punkty, które uzbierałam w serwisie ;)


 4. "Klucz Niebios" - do recenzji od wydawnictwa SQN.

5. "Ewangelia według Lokiego" oraz "Imperium ognia" otrzymałam do recenzji od wydawnictwa MUZA SA

6. "Trollhunters", "Łuska w cieniu", "Intuicja" i "Restart" otrzymałam od portalu kwerna.pl w ramach współpracy ;) A "Serafina" jeszcze nieprzeczytana :( Ale jaram się "Restartem"!

7. "Po pierwsze joga", "Dziewczyna z sąsiedztwa" i "Potomstwo" to książki, które zakupiłam na targach w Krakowie.

8. "Zaklinaczka kotów" otrzymana do recenzji od wydawnictwa Illuminatio - również dostałam na targach.

9. Na targach nawiedziłam również wydawnictwo Papierowy Księżyc i otrzymałam w ramach współpracy "Pył", "Rozkaz zagłady", "Namiętność rozbudzoną" oraz "Co ze mnie zostało".

10. "Geniusz" i "Infekcja" oraz "W Dolinie Królów" to książki, które również kupiłam na targach.

11. "Relaksujące mandale" to książka do zrecenzowania od Illuminatio.

12. "Przepaść czasu" otrzymałam na targach od wydawnictwa Publicat.

13. "Mafia nie daje czasu" - do recenzji od wydawnictwa MUZA SA.

14. Książki Anne Rice i Patrici Briggs zamówiłam zza granicy, uwielbiam Dzieje czarownic z rodu Mayfair!


Tak prezentuje się całość. Łącznie 31 pozycji! :) Regały niedługo nie wytrzymają...

A dodatkowo ogłoszenie parafialne odnośnie zbiórki i kiermaszu, który odbywa się w Katowicach:

http://www.ciniba.edu.pl/index.php?option=com_content&view=article&id=1292%3Azimowy-kiermasz-ksiek-naukowych&catid=69%3Awiadomoci&Itemid=14&lang=pl


A takiego przystojniaka wyrwałam w Krakowie :D



No i przypominam o konkursie:

http://www.bookeaterreality.blogspot.com/2015/10/jesienny-konkurs-z-wydawnictwem-rebis.html

Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...