Z jakimi portalami/fanpage'ami jestem związana?



Pamiętam te czasy, kiedy ledwo raczkowałam w książkowym świecie. Ledwo założyłam bloga. A wszystko i tak zaczęło się na forum ksiazkimlodziezowe.fora.pl, gdzie w sumie już się nie udzielam od pewnego czasu. Jednak od tamtej pory sporo się zmieniło i moja „pozycja” w książkowym świecie internetowym nieco uległa zmianie…  Dlatego dzisiaj trochę o tym, z jakimi portalami i fanpage’ami jestem związana.


  1.  BookGeek.pl – zarówno portal, jak i fanpage. Tutaj mam najdłuższy staż, a czym się zajmuję? Wszystkim po trochu… a to jakiś wpis na fanpage’u umieszczę, a to pomogę szefowej w organizacji, a to napiszę recenzję, a to jakiś tekst poprawię, ale początkowo byłam głównie tłumaczem – oczywiście jestem nim do tej pory. I wiecie co? Ciężko by już było bez tego :) A to opis, a to news, a to zwiastun... i tak leci :)


2.       Wydawnictwo Papierowy Księżyc – fanpage. I proszę mnie nie linczować, nie tylko ja za niego odpowiadam! :) A jednak nasz styl „wymijających” odpowiedzi opanował Facebooka! Ale zauważyliście, że ostatnio więcej się tam dzieje? Dbamy o Was :)



3.       Kawerna.pl – portal. Tutaj przede wszystkim jako osoba odpowiedzialna za newsy… czyli mam taki tam sobie artykuł i robię z niego newsa, co byście wiedzieli, co się dzieje w świecie książkowym, filmowym, serialowym…


4.       Czytam-Kupuję – fanpage. Tak, specjalnie dla Was codziennie wyszukuję książkowe promocje i okazje :) A i jakieś memy się znajdą zawsze!

Tak to właśnie u mnie wygląda, więc nie ograniczam się już tylko do swojego bloga. I naprawdę mnie to cieszy, bo jestem na bieżąco z zapowiedziami i nowymi informacjami. Współpraca z każdym z tych portali układa mi się naprawdę dobrze i nie mogę narzekać. Chyba by mi już czegoś brakowało, gdybym miała się przestać tym zajmować. 

A Wy jesteście związani z jakimiś portalami i fanpage’ami? :)

Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...