Stosik wrześniowy

Wrzesień się skończył, październik trwa, a ja pokażę Wam, jakie książki zawitały w mojej biblioteczce w ubiegłym miesiącu ;)


1. "Kod" - Kathy Reichs & Brendon Reichs - trzeci tom "Wirusów", czyli świetnej serii młodzieżowej - od wydawnictwa Publicat do recenzji
2. "Upadek Kalony" - P.C. Cast & Kristen Cast - Kalona jest ciekawą postacią pojawiającą się w cyklu Dom Nocy, więc bardzo chętnie zapoznam się z jego historią ;) - od wydawnictwa Publicat do recenzji
3. "Wyzwolona" i "Ujawniona" - P.C. Cast & Kristin Cast - w końcu trzeba cykl zakończyć, prawda? :) - od wydawnictwa Publicat do recenzji
4. "Paragraf 5" - Kristen Simmons - książka mnie interesowała już od jakiegoś czasu - od wydawnictwa Publicat do recenzji
5. "Wściekły" - Katarzyna Kebernik - od wydawnictwa MUZA do recenzji
6. "Klejnot" - Amy Wing - mam nadzieję, że to nie będzie rozczarowanie - od BookGeek.pl do recenzji
7. Kuchnia wegańska - bo chcę spróbować z weganizmem - zakup własny
8. 100 przepisów bez glutenu - na diecie bezgutenowej jestem od ponad roku, a książka na pewno się przyda - zakup własny
9. "Siedlisko duszy" - Gary Zukav - trochę duchowości :) - od wydawnictwa Illuminatio do recenzji
10. "Ewolucja duszy" - dr Linda Backman - podobnie jak wyżej - od wydawnictwa Illuminatio do recenzji
11. "Potęga wybaczania" - Ana Holub - od wydawnictwa Illuminatio do recenzji
12. "Zsokowani" - Eric Helms & Amely Greeven - kocham świeżo wyciskane soki i koktajle, więc książka dla mnie idealna - od wydawnictwa Illuminatio do recenzji
13. "Superżywność" - David Wolfe - ja i ortoreksja... - od wydawnictwa Illuminatio do recenzji

14. Cywilizacje starożytne - zboczenie takie historyczne... a ponieważ w Biedronce byłą promocja 3 za 2 no to szkoda było nie wziąć do pozycji numer 5 i 6 ;)
15. Książki do nauki fińskiego - jeszcze nie zaczęłam, ale mam taki plan, tylko czasu brak... - od kawerna.pl w ramach współpracy
16. "Pierwszych piętnaście żywotów Harry'ego Augusta" - Claire North - w końcu moja! - od taniaksiazka.pl do recenzji
17. "Przedrzeźniacz" - Walter Tevis - już przeczytana, dobra rzecz - od taniaksiazka.pl do recenzji


Czytaliście coś bądź macie na coś z tego ochotę? :)

Komentarze

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...