TOP5: Książki do nadrobienia

Właściwie jakbym chciała napisać, ile mam książek do nadrobienia, to bym chyba musiała tworzyć tylko i wyłącznie takie posty... ale wybrałam 5 pozycji, które wybitnie chodzą mi po głowie.

1. Seria o Harry'm Potterze.

Wstyd, wstyd i jeszcze raz wstyd! Tak, wiem o tym doskonale. Ale co ja mogę? Jak HP zaczął pojawiać się w Polsce, to nie byłam aż takim molem książkowym. A jak nim została, to było wiele innych książek, po które chciałam sięgnąć. I teraz HP się tak za mną ciągnie... Filmy znam i lubię, ale jak to tak bez książek?
Ale! Zrobiłam już jeden mały krok w tę stronę - pożyczyłam pierwszą część od koleżanki... (co z tego, że z rok temu...)


2. Akademia Wampirów - Richelle Mead

Uwielbiam panią Mead i każdy, kto mnie zna choć trochę, dobrze o tym wie. Natomiast ta seria jeszcze nie jest mi znana... Oczywiście mam na półce wszystkie 6 tomów, ale czekają sobie na lepsze czasy...

Myślę, że za to zabiorę się najszybciej, bo jestem zdecydowanie team Adrian Ivashkov i kocham go całym swoim sercem!

A potem przyjdzie mi jeszcze obejrzeć film, chociaż mam wrażenie, że nie do końca będzie warto...




3. Książki Anne Bishop

Moja dobra koleżanka zaczytuje się jej książkami! I właściwie same dobre rzeczy o twórczości tej autorki słyszałam... I naprawdę bardzo mnie kuszą te książki!

Jednak zapewne zacznę od innej serii niż ta widoczna na zdjęciu, bowiem w domu mam "Pisane szkarłatem" oraz "Morderstwo wron".





4. Saga "Millenium" Larssona

To też już mam skompletowane w domu... Bądź co bądź w wydaniu kieszonkowym, które można było kupić w kioskach, ale jest!

Bardzo mnie ciekawi ta seria i liczę na to, że mnie zachwyci.




5. "Dawca" - Lois Lowry

 Do sięgnięcia po tę serię zachęcił mnie zwiastun filmu. Ale go nie obejrzałam i tego nie zrobię, dopóki nie zapoznam się z książką!

Komentarze

  1. Nie czytałam żadnej z tych serii przynajmniej całej. "Millenium" chcę przeczytać a "Dawcy" czytałam tylko 1 część. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam kilka tomów "Czarnych Kamieni" Bishop - uwielbiam! Pewnie niedługo odświeżę sobie znajomość tych powieści i sięgnę wreszcie po kolejne tomy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Koniecznie "Millenium" muszę przeczytać, tym bardziej że serię już od ładnych kilku lat mam na półce :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nigdy HP nie przeczytałam, bo mnie nie wciągnęło. Poległam w połowie bodajże drugiego tomu i powiedziałam sobie, że nigdy więcej. "Millenium" muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pottera trzeba :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Na mojej liście również znalazłby się "Dawca" :) Harry'ego Pottera polecam, na pewno się nie zawiedziesz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No z tej listy to rzeczywiście Pottera musisz przeczytać, nie widzę innej możliwości. A jak już zasmakujesz w Hogwarcie, nie będziesz chciała go opuścić :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zarówno serię o Harrym jak i o wampirach mam za sobą :)
    To żaden wstyd nie znać. Jest tyle książek... Trudno przeczytać wszystko to, co akurat jest modne w danym czasie. Nadrabiać można zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Serię o Harry'm Potterze musisz koniecznie przeczytać, a ja muszę zajrzeć do Trylogii Millenium :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dwie ostatnie pozycje - nie myślałam o nich. Akademię wampirów już zaczęłam - 2 tomy za mną. Harrego nie wiem czy kiedyś przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Rowling i Larssona koniecznie przeczytaj, Bishop nie doczytałam - nie podobała mi się, "Dawcy" chyba zresztą jeż nie dokończyłam. Pani Mead nie znam.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bishop ja skończyłam po 3 tomie. Miała być trylogia to trylogia. Nie dam się naciągać na kasę, nawet fajnej autorce.

    OdpowiedzUsuń
  13. Harry Potter to twój mus! :D
    Genialna saga, która po prostu porywa wyobraźnię :D

    Reszty tez nie czytałam, ale Akademię Wampirów chętnie bym przeczytała ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...