Konkurs z okazji 100,000 wyświetleń!

Nadszedł ten cudowny dzień, w którym liczba wejść na mojego bloga osiągnęła próg 100,000 za co bardzo dziękuję!
Jestem wdzięczna za każdy komentarz, każde odwiedziny i wszystkie uwagi. 
No i wypadałoby z tej okazji zrobić konkurs, prawda? Jasne, że prawda, a więc do dzieła.


Zasady:
1. Organizatorem konkursu oraz sponsorem nagród jest właścicielka bloga www.sheti-shetani.blogspot.com
2. Udział w konkursie mogą brać osoby zamieszkałe w Polsce.
3. Aby wziąć udział w konkursie należy zgłosić się w komentarzu pod tym postem i odpowiedzieć na pytanie konkursowe oraz napisać tytuł książki, który wybieramy na nasza nagrodę
4. Miło by było, ale nie jest to konieczne, aby udostępnić informację o konkursie na swoim blogu czy też FB: powyższy baner i link do konkursu.
5. Również miło by było, aby każdy chętny dodał bloga do obserwowanych oraz polubił fanpage na FB: Klik
6. Ze zwycięzcami skontaktuję się drogą e-mailową, więc w komentarzu poza odpowiedzią na pytanie, należy również podać swój adres e-mail.
7. Wygrywają dwie osoby, których odpowiedzi najbardziej do mnie przemówią.
8. Konkurs trwa do 26 stycznia.
9. Aby konkurs był aktualny, musi się zgłosić co najmniej 15 osób.

Pytanie konkursowe:

Czego Twoim zdaniem brakuje na moim blogu? Co byś tutaj zmienił bądź dodał?

Lubię konstruktywną krytykę, a więc jestem otwarta na wszelkie propozycję. Zmiany mogą dotyczyć wszystkiego: poczynając od szablonu na rodzajach postów kończąc. 

A teraz to, co tygryski lubią najbardziej, czyli nagrody do wyboru (każdy ma prawo wybrać jedną książkę i napisać w komentarzu, którą wybiera).


Komentarze

  1. Ja obserwuję już od jakiegoś czasu, a zgłoszę się po Miss Survival
    malamutka94@gmail.com

    Sama nie wiem, co by tu zmienić. Mogłabym wymienić mnóstwo aspektów do zmiany, czy to w szablonie, czy to w sposobie pisania recenzji, czy prowadzonym przez Ciebie cyklom. Mogłabym napisać "zrób menu takie jak ma blogerka X, a tło takie jak jest na blogu Y". Tylko po co? Gdyby każdy blog był idealny, perfekcyjny i dopracowany - wszystkie byłyby takie same. A ja jestem raczej osobą, która za modą nie podąża i jest zdania, że Twój blog, Twój szablon i Twój sposób pisania odzwierciedla prawdziwą Ciebie. Ja po przeczytaniu akapitu czyjejś recenzji, jestem w stanie powiedzieć, która ze znanych mi recenzentek to napisała. Bo to się czuje. To jest prawdziwe i to jesteś Ty. To jest Twoje. A robienie czegoś na siłę nie ma sensu - traci się chęci, wszystko wychodzi sztucznie, a czytanie i recenzowanie książek nie przynosi już radości.
    Popłynęłam. Ale na takie przemyślenia mnie ostatnio naszło.

    OdpowiedzUsuń
  2. Przede wszystkim gratulacje z okazji tak pięknej liczby wyświetleń! :) Co do książki to wybieram "Miłość alchemika".
    p.olczak7@gmail.com

    Zawsze jakiś powiew świeżości się przyda, prawda? Także i w przypadku Twojego bloga, skoro pytasz, miło byłoby zobaczyć nowy szablon. Ten, który masz obecnie jest taki... Twój, od razu kojarzy się z Twoim blogiem i na pewno ciężko jest się z nim rozstać, ale naprawdę fajnie byłoby zobaczyć Twojego bloga w nowej szacie graficznej. Preferujesz raczej ciemne kolory, ale muszę przyznać, że troszkę ciężko czyta się tekst, kiedy pod spodem prześwitują te różne ciemniejsze/jaśniejsze elementy. Bardziej stonowane tło byłoby strzałem w dziesiątkę moim zdaniem. :)
    Bardzo lubię Twoje posty i styl pisania, tutaj nawet nie mam śmiałości proponować zmian, każdy ma swój własny styl i taki jest urok nas, recenzentów.
    Jako, że mam ostatnio obsesję na punkcie minimalizmu to zredukowałabym ilość gadżetów po prawej stronie i w stopce do absolutnego minimum. Usunęłabym archiwum, tłumacza, popularne posty, a całą resztę jakoś tak... zminimalizowała po prostu (szczególnie etykiety, bo zajmują dużo miejsca). Ale wytłumaczyłam :D Tak pomyślałam, że kolumnę po prawej stronie można by było trochę zmniejszyć, rozszerzyć kolumnę postów, o jeden stopień zwiększyć czcionkę i byłoby idealnie.

    Przyznam szczerze, że nie lubię tak wypisywać, co ktoś miałby zmienić w swoim blogu, bo boję się, że zaraz dostanę w zęby, a poza tym każdy ma takiego bloga, jak mu to odpowiada :D Ale skoro takie jest zadanie to proszę, oto moja odpowiedź.

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję! <3 "Miłość alchemika".
    psychicznychaos@onet.pl

    Pierwsze, co od razu rzuca mi się w oczy, to szablon. Zdecydowanie można by troszkę nad nim popracować. Boczna zakładka jest o wiele za duża, zajmuje praktycznie tyle samo miejsca, co główna część. Zdecydowanie lepiej zrobić dwie mniejsze - po prawej i lewej stronie.
    Warto może skupić się na minimalizmie i zachować tylko te najbardziej potrzebne rzeczy? To naprawdę dużo miejsca zaoszczędzi!
    Uwielbiam twoje posty. Może warto byłoby zrobić zakładkę "Lista recenzji od A do Z", albo coś w ten deseń? Wtedy zamiast etykietek na dole strony, każdy mógłby od razu zerknąć na to, co go interesuje :)
    Zdecydowanie fajnie by było, gdyby tło było jednolite, tzn. to pod postem. Momentami ciężko jest coś zobaczyć, jak ktoś ma problemy ze wzrokiem, albo ze światłem w pokoju.

    No cóż, to tylko porady. I tak jesteś świetna <3 Życzę kolejnego takiego jubileuszu, tylko tym razem z "2" na początku ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję tylu wyświetleń :D
    Zgłaszam się po "Tetrameron"

    Zawsze jest mi ciężko pisać komuś, żeby coś zmienił. Ale uważam, że masz bardzo fajnego bloga i nie mam czego się czepiać, ani wypominać. Jednak ja bym chciała poznać cię bardziej, dlatego proponuję serię postów, w których opowiesz coś o sobie. Tyle ode mnie :)

    nella.out@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście, że na FB obserwuję ;) joanna19polska@gmail.com
    Chętnie przeczytałabym "Filipa", bo chciałabym porównać wątek tutaj ukazany do tego w Top Modelce od Meg Cabot.

    Zacznę od tego, że podoba mi się bardzo ten kosmiczny motyw w tle. Recenzja na takim tle wygląda bardzo fajnie, a ja ogólnie lubię takie ujęcia z kosmosu ;) Jednocześnie bardzo jestem też za "Alicją w Krainie Czarów" i wszystkim z tym związanym. Podoba mi się połączenie tych dwóch światów, ale szablon bym troszkę zmieniła - tak aby był bardziej skondensowany.
    Może zakładki "Parapsychologiczne" może umieścić pod jedną wspólną? Można uzupełnić też zakładki "Ulubione cytaty" i "Ulubieni autorzy" o linki do recenzji książek (z których są cytaty a które recenzowałaś). Recenzje dla BG rozszerzyłabym o listę wszystkich recenzji i tutaj wydzieliła kategorię z tymi pisanymi dla BG. Logo bloga do pobrania i informację o drugim blogu dodałabym w zakładce "Ja, kontakt, współpraca". Drugi blog można dodać na liście blogów obserwowanych - to też reklama. Wiem, że lewa kolumna to także reklamy, ale może możliwe jest aby je troszkę przeorganizować. Pierwszy widget to powinna być informacja o twórcy bloga, czyli o Tobie ;) Zabrałabym też widget "translate" - to przecież takie narzędzie bardzo niedokładne, przekręca często znaczenie - zamiast tego może by tak odwołanie do Goodreads - jeśli ktoś jest anglojęzyczny, to tam właśnie o wiele bardziej się odnajdzie w czytanych przez Ciebie i ocenianych powieściach.
    Podsumowując: Lubię zerkać na twoje recenzje, podoba mi się tło i motywy przewodnie, przeorganizowałabym tylko zakładki (podstrony) i kolejność widget'ów w prawej kolumnie :)
    Pozdrawiam serdecznie i gratuluję tak wielu wyświetleń!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście nie wstydzę się krytykować najdrobniejszych szczegółów każdego bloga (w tym mojego). Często autorka po prostu "strzela focha forever na 5 minut". Innym razem piszę, że "jak mi się nie podoba, to nie muszę tej strony czytać". Parę razy zdarzyło się, że ktoś faktycznie skorzystał z moich wskazówek.
    Kiedy zobaczyłam ten konkurs, aż zatarłam łapki i sporządziłam listę. Proszę jednak nie brać jej sobie do serca - bloga prowadzisz świetnego. 

    1. Moja pierwsza uwaga może się wydać uszczypliwa, ale jest to rzecz, która mnie irytuje od jakiegoś czasu. Chodzi mi o zakładkę "Parapsychologiczne". Rozumiem, Iż chciałaś odzielić gatunek (jakże obszernie omawiany na twoim blogu ;)), ale w stopce widzę inny podział na gatunki. Moja rada: Zdecyduj się na jeden rodzaj katalogowania recenzji ;)
    2. Baner masz prześliczny, ale tło mi osobiście przeszkadza. Owszem, motyw kosmosu jest klimatyczny, ale ten szablon sprawia, że niewygodnie czyta się Twoje teksty. Moja rada: Zostaw tło, ale zmień szablon ;)
    3. Irytują mnie również reklamy z boku (szczególnie te niezwiązane z tematyką bloga). Moja rada: Jeżeli już chcesz wstawiać reklamy, to jakieś książkowe (np. Księgarnie, eventy okołoksiążkowe oraz portale literackie ;)).
    4. Moim zdaniem trochę za dużo bocznych gadżetów, które rozpraszają uwagę czytelnika. Translator bym wrzuciła do stópki, to samo z logiem bloga, licznikiem odwiedzin i linkiem do drugiego bloga. Na zdjęcia kota (jeju, ale on śliczny :D) zrobiłabym osobną zakładkę. Całą resztę upchnęłabym trochę ciaśniej. Moja rada: Zrób porządek w gadżetach.
    5. Piąta i ostatnia uszczypliwa uwaga, to prośba o drobne powiększenie czcionki. Wygodniej by się czytało odrobinę większy tekst. Moja rada: Powiększ czcionkę o 10 pkt.

    Wiem, że generalnie radziłam Ci przemeblować cały wygląd bloga, ale nie trzeba wszystkiego robić od razu. Najpierw zaczęłabym od numeru 1. On nie jest trudny. Potem trochę czasu spędziłabym nad 2, która bądź co bądź, jest najważniejsza. Natępnie 3. Dość istotna. Piątkę zrobisz w minutę. Prawdziwym przełomem może okazać się 4. Ale nie poddawaj się ;), bo masz świetną stronę.
    Mam głęboką nadzieję, że moje rady się na coś przydadzą i chociaż z jednej z nich skorzystasz.

    Wybieram: Sashę (Jak mogłabym wybrać coś innego? Tyle się o niej nasłuchałam!)
    Martyna.kapitanska@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję CI sukcesu, a uczestnikom życze powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję ci i życzę dalszego rozwoju :)

    Na początku czytania Twojego bloga Rozpraszło mnie tło więc można by pomyślec nad jego zmianą, na przykład na sam kosmos bez planet.( kotka bym zostawiła)
    Nie podoba mi się duża ilość zakładek po prawej stronie. Sama nie wiem czemu. Nie pasują mi do strony, Może powinnaś pomyśleć nad zmniejszeniem ilości ?

    Twoje recenzje bardzo dobrze się czyta. Są dobrze napisane a tekst sie nie zlewa.

    Magiczny kotek jest świetny. Pokochałam go. Tak więc nie zmieniaj kotka ! Myślę , że dzieki niemu twój blog będzie dobrze kojarzony z pewną magią i ciepłem.

    Chciałabym prosić abyś Ty wybrała mi książkę, twoim zdaniem najciekawszą :).
    seli30023@interia.pl

    OdpowiedzUsuń
  10. Gratulacje! :)

    Zgłaszam się po książkę Flip. mail: wiktoriazietek151@wp.pl

    Bardzo lubię Twojego bloga, chociaż jest kilka rzeczy, które można zmienić. Dlatego bardzo cieszę się z takiego zadania konkursowego :)
    Po pierwsze - tło. Niewątpliwie jest śliczne, ale bardzo rozprasza. Jest dość ciemne, więc ciężko się czyta. Żeby ułatwić odnalezienie się na blogu, mogłabyś również zlikwidować albo ułożyć w inny sposób część miniaturek po prawej stronie. W połączeniu z reklamami wszystko się strasznie 'zlewa'.

    Kolejna sprawa to budowa recenzji. Fajnie jeśli pogrubiałabyś najważniejsze fragmenty, bo jest to coś, co ułatwia zapoznanie się z rtreścią. I prosiłabym też o powiększenie czcionki. Recenzje same w sobie są świetne, chodzi tylko o wygodę czytania.

    Następna sprawa, czyli lista książek. Fajnie, jeśli pozycje, które zrecenzowałaś, byłyby w jakiś sposób wypisane (jeśli gdzieś znajduje się taka lista, to przepraszam, ale nie widzę :D). Dużym komfortem jest wiedza, jakie recenzje można znaleźć na blogu.

    I jeszcze jedno, już naprawdę ostatnie :D Taka malutka prośba z mojej strony. Może zgodziłabyś się dodać raz na jakiś czas jakiś wpis z muzyką, której słuchasz albo serialami, które cenisz. Miło zobaczyć czasem propozycje blogerki, którą się śledzi :)

    Pewnie uznasz, że jestem straszną marudą, więc z góry przepraszam! :D Śledzę Twoje wpisy od dłuższego czasu i naprawdę je lubię. Chodzi tylko o ułatwienie czytania :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...