Kolejne przygody Gwen Frost!

Uwaga moi Kochani! Mam świetną informację dla fanów Jennifer Estep i jej książek.
Już za 4 dni pojawi się trzeci tom cyklu "Akademia mitu".





Ilość stron: 328
Oprawa: miękka + skrzydełka
Autor: Jennifer Estep
Tłumaczenie: Anna Rojkowska
ISBN: 978-83-63579-30-2
Format: 140 x 205
Data wydania: 30 lipca 2013







W Akademii Mitu wszyscy znają Gwen Frost jako Cygankę, która dzięki psychometrii jest w wstanie znaleźć zgubę i która chodzi z Loganem Quinnem, najbardziej atrakcyjnym chłopakiem w szkole. Gorąco pragną ją zabić żniwiarze chaosu. Zamordowali jej mamę i uwzięli się także na nią. Okazuje się, że pożądają sztyletu z Helheimu, który ukryła matka Gwen tuż przed śmiercią. Artefakt obdarzony jest wielką mocą i żniwiarzom wydaje się, że dziewczyna wie gdzie go szukać – tymczasem to nieprawda. Magia Cyganki jest zbyt słaba, aby to ustalić. Jedno jest pewne: żniwiarze jej nie darują. Czeka ją walka na śmierć i życie.


Osobiście nie mogę się już doczekać, ponieważ uwielbiam twórczość pani Estep, a Akademia mitu jest znakomitą serią! :)

Komentarze

  1. Mam za sobą dopiero pierwszy tom, ale chętnie sięgnę po kolejne. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przeczytałam dwa pierwsze tomy i czekam na ten trzeci :D Już dawno zamówiony w Empiku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Przed chwilą przeczytałam drugi trom. Po ten pewnie też sięgnę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej serii, ale mam nadzieję, że niebawem się to zmieni.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie czytałam tej serii, ale niedługo z pewnością po nią sięgnę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dużo ostatnio czytałam o tej serii. Wydaje się ciekawa :)
    Zapraszam do mnie:
    http://my-pretty-little-library.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...