Wyniki konkursu

Nadszedł czas ogłoszenia wyników konkursu :) Najwięcej osób zgłosiło się do wygrania "Szmaragdowej tablicy", a najmniej do "Cieni nocy". Wszystkie skojarzenia były trafne i ciekawe, toteż nie byłam w stanie na tej podstawie zdecydować, kto zostanie zwycięzcą. Dlatego zadecydowało za mnie losowanie :)
Nie przedłużając...


"Szmaragdowa tablica" wędruje do Sosenki
"Cierpienia młodego wampira" wędrują do Salwinii
"Cienie nocy" wędrują do Marceli Pomper

Gratuluję wszystkim, rozesłałam już wiadomości z prośbą o podanie adresu do wysyłki.



A wieczorem wstawię jakąś milutką recenzję :)

Komentarze

  1. Dziękuję:) Bardzo się cieszę:)To już mój drugi wygrany konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojeju! Po raz pierwszy coś wygrałam. Dziękuję za stworzenie konkursu u taką możliwość:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jejku! Losowanie i wygrał pechowiec losowań ? Cuda się zdarzają :) Bardzo dziękuję, i już odpisuję na e-maila. Gratuluję pozostałym dwóm zwyciężczyniom

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...