"Numerologia dla początkujących" - Gerie Bauer


Jedni wróżą z fusów, inni z kabały, inni z Tarota… A co powiecie na „wróżenie” z liczb? Magia liczb jest chyba nieco mniej znaną dziedziną, ponieważ o wiele częściej spotykamy się właśnie z kartami, czy to zwykłymi czy, jak już wspomniałam, z Tarotem. No bo czy liczby mogą mieć magiczne znaczenie? Wiele osób zapewne pomyśli, że nie. Nic bardziej mylnego! Liczby są obecne wszędzie w naszym życiu, a ich działanie może być zdumiewające.

Wiecie, mam taki zwyczaj, że jak poznaję czyjąś datę urodzin, to od razu sprawdzam, czym jest numerologicznie. Głupia rzecz, ale nigdy jakoś wybitnie nie zajmowałam się prawami, które rządzą numerologią, ani jej podstawami. Liczyłam, co wiedziałam, że mam policzyć, a potem po prostu szukałam odpowiednich opisów. Tak coraz częściej myślę, że pomijanie podstaw jest dużym błędem. Dlatego właśnie chciałam sięgnąć po kolejną książkę „Dla początkujących”, które wydawane są przez wydawnictwo Illuminatio. No i padło na numerologię.

Oczywiście na samym początku mamy krótki wstęp, który ma na celu wprowadzić nas w odpowiednią tematykę, a potem od razu przechodzimy do rzeczy. Z pewnością nauczyć się z tej książki można wiele, a nie jest to wcale trudne, wystarczy umieć liczyć :) Ostatecznie wystarczy mieć kalkulator i dobry zmysł analizowania informacji. Bardzo spodobały mi się umieszczone na początku tabelki ze szczegółowymi cechami każdej liczby. Ogólnie powiem Wam, że naprawdę możecie sobie zrobić bardzo dobrą analizę numerologiczną swojej osoby, a także innych. Nauczycie się liczyć mnóstwo rzeczy (bo tutaj nie chodzi tylko o to, czym numerologicznie jesteście z daty urodzenia), dowiecie się pewnych faktów, które być może pomogą Wam w życiu.

Naprawdę cieszę się, że ta książka trafiła w moje ręce, bo dzięki niej, zacznę moją przygodę z numerologią na nowo i polecam ją każdemu, kogo ten temat choćby trochę interesuje. Bardzo przydatna i przyjazna książka, która stanowi znakomity początek do naszej przygody z tym rodzajem „wróżenia”. Poza tym z tyłu na okładce zostało wymienione wszystko to, czego możecie się nauczyć, więc nie będę przepisywać okładki. Trochę tylko nie pasowała mi jedna rzecz, a mianowicie to, że autorka nie wspomniała o liczba mistrzowskich, ale może uznała to za dalszy etap nauki, nie dla początkujących :) Mimo wszystko jest to naprawdę dobra lektura dotycząca tego tematu, świetnie zrobiona, zawierająca sporo informacji.

Nadal nie zmieniam swojego zdania i uważam, że cała seria książek „Dla początkujących” jest znakomitym pomysłem. Książka Gerie Bauer też się do takowych zalicza, bardzo dobre wykonanie, przyjemny i prosty język, sporo informacji – idealne na start. Z pewnością do niej wrócę, aby sobie jeszcze raz wszystko na spokojnie przeanalizować i być może porobić notatki, które mi się przydadzą w dalszym etapie mojej przygody z numerologią. Myślę, że naprawdę warto spróbować numerologii, bo jest to ciekawa i interesująca dziedzina, która kto wie, być może pomoże Wam w poznaniu samego siebie. Polecam!

Za egzemplarz serdecznie dziękuję wydawnictwu:

 

Komentarze

  1. Zazdroszczę książki. Sama też lubię sobie poczytać co mnie czeka i jaka jestem, choć patrzę na to z przymrużeniem oka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej nie dla mnie, nie interesuje się numerologią.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie czytałam o uzdrawianiu liczbami i muszę przyznać że coś w tym jest! W końcu wszystko się w okół nich kręci.

    OdpowiedzUsuń
  4. Brzmi ciekawie, może się skuszę;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też kiedyś się interesowałam takimi rzeczami. Mam gdzieś nawet książkę "Magia numerologii" Gladys Lobos. Bardzo fajna, dużo opisów, też polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Numerologia to ciekawa dziedzina. Warto zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeżeli ktoś fascynuje się numerologią to na pewno ciekawa pozycja, niestety nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Magia to coś co mnie fascynuje, jednak numerologia to niekoniecznie coś co lubię. Wolę tradycyjnego tarota :)

    word-is-infinite.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Kiedyś wróżyłam z Tarota, ale po jakimś czasie z tego zrezygnowałam, gdyż do takich wróżb nie powinno się podchodzić żartobliwie a ja tak to robiłam i ,,zła energia'' się na mnie zemściła. Teraz nie bawię się już w żadne takie rzeczy, więc i odnośnie numerologii, także spasuje.

    OdpowiedzUsuń
  10. Książka raczej nie dla mnie.. ; ]

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja nie jestem przekonana do tego typu książek, nie wiem czy by mi się spodobały i akurat tematyka mnie nie ciekawi.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Tematyka nietypowa, ale moja koleżanka uwielbia takie klimaty, więc dam jej znać. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawa tematyka, kiedyś czytałam coś podobnego i nawet mi się podobało więc by może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...