Czytelnicze plany wakacyjne - czyli stosisko!

No tak, sesja mi się skończyła w piątek, więc rozpoczęły się 3 miesiące wolnego... mam do zrobienia praktyki zawodowe, ale wakacje to i tak wakacje! :) Postanowiłam nadrobić wszystkie zaległości książkowe, jakich się dorobiłam i tak oto powstał mi stos książek, które kupowałam systematycznie. Wszystko razem prezentuje się tak:

No a teraz aż wrzucę listę tego wszystkiego... trochę mnie przeraża ta ilość, ale damy radę :)

1.       Ukojenie – M. Steifvater
2.       Finale – B. Fitzpatrick
3.       Śmierć w cieniu piramid – J-M Sakka
4.       2012 Wojna o dusze
5.       Córka wiedźmy – P. Brackstone
6.       Gorączka – Dee Shulman
7.       Insygnia – S.J. Kincaid
8.       Cinder – M. Meyer
9.       Scarlet – M. Meyer
10.   Królestwo łabędzi – Zoe Marriot
11.   Angellfall – Susan Ee
12.   Odmieniec – P. Gregory
13.   Dziewięć żyć Chloe King – Liz Braswell
14.   KWD 4 Powrót – D. Harkness
15.   Wybór – A. Ruda
16.   Atrofia – Lauren DeStefano
17.   A wszystko przez geny
18.   Chipy, klony i przekraczanie progu 1000 lat życia
19.   Niewidzialna – S. Jordan
20.   Jedną nogą w grobie – J. Frost
21.   W grobie – J. Frost
22.   Głupcy umierają – M. Puzo
23.   Rodzina Corelone – M. Puzo
24.   Blask nocy – A. Cremer
25.   Pocałunek łowcy – Marjorie M. Liu
26.   Wołanie z mroku – Marjorie M. Liu
27.   Dziki płomień – Marjorie M. Liu
28.   Złota lilia – R. Mead
29.   Pandemonium – Lauren Oliver
30.   Requiem – L. Oliver
31.   Pocałunek Gwen Frost – J. Estep
32.   Rebeliant – Marie Lu
33.   Wybraniec – Marie Lu
34.   Magiczna gondola – Eva Voller
35.   Niebanalna więź – S. Waters
36.   Niebezpieczne rozgrywka – Keri Arthur
37.   Śniąc na jawie – Gwen Hayes
38.   Świat podziemi – M. Cabot
39.   Nowy przywódca – Julianna Baggot
40.   Zemsta najlepiej smakuje na zimno – Joe Abercrombie
41.   Spadek – J. D. Bujak
42.   Żelazny cierń – C. Kittredge
43.   Zamieniona – A. Hocking
44.   Świat nocy – Rob Thurman
45.   Geneza – J. Khoury
46.   Zmiennoskóra - Faith Hunter
47.   Deklaracja – Gemma Malley
48.   Uczta dusz – C. Friedman
49.   Bezsenność – S. King
50.   Córka heretyczki – K. Kent
51.   Eragon – Ch. Paolini
52.   Najstarszy - Ch. Paolini
53.   Niedokończone opowieści – J.R. R. Tolkien
54.   Hobbit - J.R. R. Tolkien
55.   Opowieści z niebezpiecznego królestwa - J.R. R. Tolkien
56.   Web of lies – J. Estep
57.   Venom – J. Estep
58.   Spider’s revenge – J. Estep
59.   Widow’s Web – J. Estep
60.   By a thread – J. Estep
61.   Tangled – J. Estep
62.   Deadly Sting – J. Estep
63.   Through the ever Night – V. Rossi
64.   The Iron Queen – J. Kagawa
65.   The Iron Knight – J. Kagawa
66.   Osaczenie – K. Armstrong
67.   Zew księżyca – P. Briggs
68.   Więzy krwi – P. Briggs
69.   Pocałunek żelaza – P. Briggs
70.   Błękitna nadzieja – S. C. Ransom
71.   Frankenstein – M. W. Shelley



Aleeeee! To jeszcze nie koniec! Teraz czas na e-booki, które mam w planach:

1.       Nakręcana dziewczyna – P. Bacigalupi
2.       Miasto popiołów – C. Clare
3.       Miasto szkła – C. Clare
4.       Przysięga – K. Derting
5.       Błękit szafiru – K. Gier
6.       Przypomnimy to panu hurtowo – Philip K. Dick
7.       Cudowna broń – Philip K. Dick
8.       Kosmiczne marionetki – Philip K. Dick
9.       Król elfów – Philip K. Dick
10.   Labirynt śmierci – Philip K. Dick
11.   Przez Ciebie – E. Hainsworth
12.   Powrót Heathcliffa – Lin Haire-Sergeant
13.   Istoty ciemności – K. Garcia & M. Stohl
14.   Niektóre dziewczyny gryzą – Chloe Neil
15.   Pamięć absolutna – A. Piers
16.   Córka dymu i kości – T. Laini
17.   Pomiędzy światami – J. Warman
18.   Tak blisko – T. Webber
19.   Powrót ojca chrzestnego – M. Winegardner


Oczywiście to nadal nie wszystko xD Są jeszcze dwie takie specjalne listy:


 
 Tak oto prezentują się moje plany czytelnicze... zobaczymy, czy uda mi się wszystko zrealizować :)

A mam dla Was jeszcze jeden stosik, mianowicie recenzencki:


Od dołu:
1. Klątwa opali - od ParanormalBooks
2. Każdy musi płacić - od Fabryki Słów :)
3. Dwa groby - od G+J
4. Magiczne praktyki i rytuały dla początkujących - od Illuminatio
5. Ladacznica - od Papierowego Księżyca
6. Wbrew zasadom - również od G+J (obecnie czytam)
7. Klątwa Tutanchamona  - od wydawnictwa Rebis
8. Dark wilka - jak wyżej :)
9. Studnia wieczności - od grupy wydawniczej Publicat
10. Zbuntowane anioły - jak wyżej :)

Brakuje "Mrocznego sekretu", czyli pierwsze części serii od Libby Bray, ale jest u mamy, więc nie miałam jak dodać do stosiku :)

A jak Wasza plany na wakacje? :)

Komentarze

  1. O, jak ambitnie:) Ja z okazji lipca niedługo zrobię jakiś stosik może:) Dużo fantastyki widzę, więc na pewno ciekawie spędzisz ten czas. Poza tym Wiedźmin - polecam!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie wielkie! I jakie piękne *.*
    Nie mam jak na razie szczególnych czytelniczych planów na wakacje ;) Przeczytam, co wpadnie w dłonie :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ogromniaszcze! Podziwiam Cię, że w ogóle takie plany robisz, z tyloma pozycjami. Miłego więc czytania.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja mam sporo do przeczytania, nawet niektóre książki od grudnia leżą i to za nie się biorę w pierwszej kolejności... Mam nadzieję, że uda Ci się zrealizować swoje postanowienia... Ja marzę o Sapkowskim, ale na razie nie mam jak się za niego zabrać. Za dużo innych rzeczy, musiałabym chyba z dziesięć książek przeczytać, nie nabywając nowych, żeby myśleć o jakimś zasileniu... Powodzenia w wakacje:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezła ilość Ci się uzbierała :) Fajnie by było mieć znowu wakacje i tyle czasu na czytanie ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie, bardzo pięknie :)
    Okazuje się, że nie jestem sama z ogromem książek czekających na przeczytanie ;) Mój komitet kolejkowy wynosi na tą chwilę... 95 powieści ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O.O nigdy nie zrobiłem tak wielkich oczu, gdy popatrzyłem na to stosisko. :D zazdroszczę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ileż tu piękności! Aż się napatrzeć nie mogę. I dzięki Tobie już nie będę narzekać, że mam dużo do czytania. Iron Queen i Knight zazdroszczę bardzo. Aż będę jeszcze bardziej niż teraz siedzieć nad angielskim, żeby w oryginale przeczytać. :) Z Kingiem też planuję się zapoznać, zobaczymy co z tego wyjdzie:)
    I jeszcze raz - piękne nabytki! Miłego czytania!

    OdpowiedzUsuń
  9. Woaaa... patrzę i z podziwu wyjść nie mogę ;) Fantastyczne pozycje na wakacje, sama kilka z nich mam w planach no i stosik recenzencki ;) Szczególnie "Klątwę Opali" bym przygarnęła ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Takiego stosiku to chyba jeszcze nie widziałam na żadnym blogu. Nieżle. Przed Tobą wiele godzin przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie plany na 3 miesiace wakacji zapowiadają się podobnie. Jako, że od października idę na studia chcę przez wakacje nadrobić zaległośći czytelniczce, w końcu zapoznać się z zakupionymi ksiązkami, prezentami no i przede wszystkim ogarnąć pozycje recenzenckie, bo i ich się narobiło sporo... :)

    OdpowiedzUsuń
  12. O matko, przepiękny widok! Widzę tyle ciekawych tytułów... Życzę powodzenia w ich czytaniu!

    OdpowiedzUsuń
  13. To chyba najwiekszy stosik jaki widzialam w życiu! Z pewnoscia nie bedziesz sie nudzic na wakacjach :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Oooo! przez 10 minut siedziałam i tylko podziwiałam zdjecie ! :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Rewelacyjny stos! Życzę miłej lektury i mam nadzieję, że uda Ci się przeczytać te wszystkie książki:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystko prezentuje się niesamowicie :D Sporo tego, oj sporo :) Trzy miesiące aby wystarczą na to wszystko? :D
    Przyjemnej lektury :)
    pozdrawiam
    Miłośniczka Książek

    OdpowiedzUsuń
  17. Zaniemówiłam, kompletnie XD
    Ojej - ale ambitne plany! Jeszcze plus praktyki - trzymam kciuki i Ty trzymaj kciuki za moje plany czytelnicze ;)
    Ach, ten stosik anglojęzyczny! :D Marzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Jeju, ale książek :) Naprawdę nieźle ;D

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny widok i ambitne plany :) Powodzenia w ich realizacji życzę. Mam za sobą Eragona, który wybitnie mi się nie podobał oraz Władcę pierścieni i Hobbita, które lubię, choć nie szaleje za nimi. Za to Wiedźmin, to moim zdaniem pozycja obowiązkowa, z Pieśni lodu i ognia przeczytała tylko Grę o tron i jakoś mnie nie oczarowała. tych dwóch powieści Puzo jakoś nie czytałam jeszcze i wyglądają kusząco.
    Miłej lektury życzę, choć zapewne będzie miła :)

    OdpowiedzUsuń
  20. jakie piękności, bardzo ambitnie:) co do serii Martina i Sapkowskiego, to mam dokładnie ten sam plan:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Szczęka mi opadła o.o
    Dasz radę przeczytać to w wakacje? o.o Rety, rety, rety.
    Życzę powodzenia no i oczywiście przyjemnej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Jakie cudowne stosy. Same perełki. :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Łał, sama mam wolny czas do października ale jakiś wielkich czytelniczych planów to nie mam ;)
    Nie mniej życzę powodzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jeny dasz radę to przeczytać ? ;o
    Robią wrażenie Twoje stosy ;D

    OdpowiedzUsuń
  25. Cudowności!
    Sporo ich, ale pewnie u mnie byłoby podobnie :)
    Też już stosik na wakacje sobie przygotowałam.
    Miłego czytania :))

    OdpowiedzUsuń
  26. Wakacje ci minął jak z bicza strzelił :) Tyle czytania :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Matko, prawie spadłam z krzesła - ile książek!!! Cudowne stosisko :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Brak mi słów. Kiedy ty to przeczytasz??

    in-corner-with-book.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Wow! Przepiękny widok! Same cudeńka :) Bardzo zazdroszczę i życzę miłej lektury :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie widziałam jeszcze tak ogromnego stosu, wygląda super! Trzymam kciuki, żeby udało Ci się wszystko przeczytać :D

    OdpowiedzUsuń
  31. Bardzo czytelnicze wakacje się zapowiadają :)

    OdpowiedzUsuń
  32. szok.
    powiem tak: takiego stosu jeszcze nie widziałam...
    chyba nie ma sensu wymieniać pozycje na które mam ochotę, bo jest to co 3. i gdzieś co 5 mogę ci nawet polecić ;)
    ja ostatnio przeczytałam moją pierwszą książkę Kinga i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  33. O matko! Na rok by mi tego wystarczyło :) Od czego zamierzasz zacząć?

    OdpowiedzUsuń
  34. ILE KSIĄŻEK! Rany Julek! Nic tylko zrobić sobie z nich fortecę i po kolei czytać! Tyle różnych światów... SAME CUDOWNOŚCI!

    OdpowiedzUsuń
  35. Wow widzę, że masz szalone plany na wakacje:D mam nadzieję, że uda Ci się je zrealizować;)

    OdpowiedzUsuń
  36. O matko! Kobieto o mało z krzesła nie spadłam :D Tyle cudowności w jednym miejscu :D Miłej lektury i trzymam kciuki, aby udało Ci się co do joty wypełnić swoje założenia wakacyjne :D

    OdpowiedzUsuń
  37. O jejku! Jakie olbrzymie stosisko, ale jakie cudowne:)Twoje wakacje wspaniale się zapowiadają;)Milej lektury:)

    OdpowiedzUsuń
  38. WOW!!!!!!!!!!!!!! Niezłe plany!!!!
    Moje są skromne, dużo bardziej skromne :D

    OdpowiedzUsuń
  39. Serio masz zamiar to wszystko w wakacje przeczytać? Wow, wielkie wow.

    Ja będę pracować i mam 2 tygodnie urlopu w czasie którego mam nadzieję trochę odpocząć. Specjalnych planów czytelniczych więc nie mam. Niestety czasu studenckie się skończyły:(

    OdpowiedzUsuń
  40. OGROMNY stos ;) Życzę miłego czytania.
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  41. wielkie woooooooowwww!! W takim razie mój 9 książkowy stosik wypada blado :D

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...