KONKURS! :)

Jak obiecałam, tak robię :)

Zasady:
1.       Organizatorem konkursu jestem tylko i wyłącznie ja, a nagrody pochodzą z mojego własnego zbioru.
2.       Aby wziąć udział w konkursie należy zgłosić się pod tym postem w następujący sposób:


3.      Miło by mi było, gdybyście polubili moją stronę na FB : ) 
4.       Warunkiem uczestnictwa jest również umieszczenie na swoim blogu banner’a widocznego poniżej, podlinkowanego do tego posta. 


5.       Konkurs trwa od 23 maja 2013 r. do 6 czerwca 2013 r., a zwycięzca zostanie wybrany w przeciągu 3 dni od zakończenia konkursu. 
6.       Ze zwycięzcom skontaktuję się e-mailowo w celu podania adresu do wysyłki, jeżeli w przeciągu 3 dni go nie otrzymam, wytypuję nowego zwycięzcę. 
7.       Nagrody są trzy: „Szmaragdowa tablica” (teoretycznie egzemplarz recenzencki, ale jak widać na zdjęciu, niczym jej to nie uwłaszcza) oraz „Cienie nocy” oraz „Cierpienia młodego wampira”, toteż zwycięzców też będzie trzech – w zgłoszeniu podajecie tytuł książki, o którą walczycie.






No i czas na zadanie konkursowe, prawda? :)
Oto ono:

Ponieważ jestem ogromną kociarą i zamiast instynktu macierzyńskiego mam instynkt kocierzyński, to zadanie będzie związane z kotami! I właściwie będzie ono bardzo proste… musicie napisać jedno słowo, z którym kojarzy Wam się kot : )

Komentarze

  1. Zgłaszam się
    e-mail: blackithilien@interia.pl
    Obserwuję jako: Magdalena Kapkowska
    Banner: NIE
    Wybieram książkę: Szmaragdowa tablica
    Moje skojarzenie: kaloryfer <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Zgłaszam się
    e-mail: contta@interia.pl
    Obserwuję: Karolina
    Banner: Tak
    Książka: Szmaragdowa tablica
    Skojarzenie:Tajemniczość

    OdpowiedzUsuń
  3. Zgłaszam się
    e-mail: brzoza_dg@o2.pl
    Obserwuję jako: Michał Petrykowski
    Banner: nie
    Wybieram książkę: Szmaragdowa tablica
    Moje skojarzenie: ŚMIERĆ u Pratchetta ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zgłaszam się
    e-mail: milosniczkaksiazek@onet.pl
    obserwuję jako: Miłośniczka Książek
    banner: Tak, w zakładce z konkursami
    książka: "Cierpienia młodego wampira"
    strona fb: lubię
    skojarzenie: indywidualista

    OdpowiedzUsuń
  5. Zgłaszam się
    e-mail:bialytygrys@onet.pl
    Obserwuję: Maruda007
    Książka: Cienie nocy
    FB: polubiłam
    skojarzenie: kłaczek...

    OdpowiedzUsuń
  6. Zgłaszam się.
    E-mail: com.oliwia@gmail.com
    Obserwuję jako: Readavan
    Banner: nie (nie prowadzę bloga)
    Wybieram książkę: "Szmaragdowa Tablica"
    Moje skojarzenie: dom, ponieważ dom bez kota nie jest prawdziwym domem. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zgłaszam się.
    e-mail: klaudia.stasiewicz@wp.pl
    Obserwuję : Klaudia Stasiewicz
    Banner: nie (nie prowadzę bloga)
    Wybieram książkę : "Cierpienia młodego wampira "
    Moje skojarzenie: przyjaciel

    OdpowiedzUsuń
  8. Zgłaszam się.
    e-mail: babel.smok@gmail.com
    Obserwuję : toska82
    Banner: tak
    Wybieram książkę : „Szmaragdowa tablica”
    Moje skojarzenie: Rademenes

    OdpowiedzUsuń
  9. Pluciennikola23 maja 2013 21:54

    Zgłaszam się.
    E-mail: pluciennikola@wp.pl
    Obserwuję jako : pluciennikola
    Banner: nie( nie prowadzę bloga) :(
    Wybieram książkę : "Szmaragdowa Tablica"
    Moje skojarzenie : Szczęście, ponieważ kot potrafi pocieszyć mnie, gdy mam totalnego doła..potrafi sprawić, ze zapominam o kłopotach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgłaszam się.
    e-mail: abiardzka@op.pl
    Obserwuję : Vivienne
    Banner: tak
    Wybieram książkę : „Szmaragdowa tablica”
    Moje skojarzenie: Maruda

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgłaszam się.
    e-mail: p.cichon@onet.pl
    Obserwuję : Porcelinka.
    Banner: tak
    Wybieram książkę : „Szmaragdowa tablica”
    Moje skojarzenie: Tajemnica

    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Zgłaszam się.
    E-mail: kamg87@o2.pl
    Obserwuję jako : Naddia87
    Banner: niestety Bóg nie obdarzył nie tym talentem co ciebie, więc nie prowadzę bloga:( za to wkleję wiadomość na FB:)
    Wybieram książkę : "Cierpienia młodego wampira"
    Moje skojarzenie : Kishan. Obecnie pochłaniam serię "Klątwa tygrysa"

    OdpowiedzUsuń
  13. Szmaragdowa tablica.... *.*
    Zgłaszam się! ;D
    dzosefinn.91@gmail.com
    Obserwuję jako: Dzosefinn ;) (dziwne, że wcześniej nie obserwowałam, bo wpadałam na Twoją stronę, hm...)
    Banner - zaraz pojawi się w zakładce "Konkursy" ;)
    Szmaragdowa tablica *.*
    Moje skojarzenie? - Najlepsze lekarstwo (słyszałam o pewnym przypadku, kiedy kot - może nie uzdrowił, ale przedłużył życie swojemu panu - jak jesteś zainteresowana, to ci opowiem. Wzruszająca historia)
    Pozdrawiam ciepło!
    D.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zgłaszam się.
    e-mail: gosiarella@gmail.com
    Obserwuję : Gosiarella
    Banner: araz pojawi się w zakładce "Konkursy"
    Wybieram książkę : „Pamiętniki młodego wampira”
    Moje skojarzenie: Księżniczka! (a przynajmniej do mojej Kreduszki pasuje jak ulał!)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zgłaszam się.
    e-mail: dosiak90@gmail.com
    Obserwuję: Dosiak
    Banner: tak, już jest na blogu
    Wybieram książkę: Cienie nocy
    Moje skojarzenie: miękkość (wszystkie koty są tak cudownie miękkie i puszyste, że nic tylko się przytulać:))

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgłaszam się.
    e-mail efka84@poczta.onet.pl
    Obserwuję: Vaniliova
    Banner: nie (nie prowadzę bloga, ale udostępniłam na mojej tablicy FB)
    Wybieram książkę: Cienie nocy
    Moje skojarzenie: majestatyczny

    OdpowiedzUsuń
  17. Zgłaszam się
    e-mail: cukiereczek13xd@onet.pl
    Obserwuje: Alice
    Banner: w zakladce konkursy
    Wybieram książke: Szmaragdowa tablica
    Moje skojarzenie: miłośc, tak po prostu

    OdpowiedzUsuń
  18. Zgłaszam się
    wiedzma-czyta@o2.pl
    Obserwuję jako: Wiedźma
    Banner: Tak, na stronie głównej, po prawej stronie
    Wybieram książkę: Szmaragdowa tablica
    Moje skojarzenie: kartonik ("If it fits I sits")

    OdpowiedzUsuń
  19. Zgłaszam się :)
    silvershadow61@gmail.com
    Obserwuję jako: Alyss
    Banner: w zakładce konkursy
    Wybieram książkę: Szmaragdowa tablica
    Moje skojarzenie: Puszka

    OdpowiedzUsuń
  20. Zgłaszam się!
    - e-mail: playbackjunkie8@o2.pl;
    - obserwuję jako: Dead!;
    - banner: brak konkretnego blooga;
    - wybieram książke: „Cierpienia młodego wampira”;
    - moje skojarzenie: sekret, tajemnica. ;]

    ~ Dead!

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgłaszam się. :)
    E-mail: asia.bolly@wp.pl
    Obserwuję jako: Pręgusek.
    Baner: Tak
    Wybieram książkę: "Szmaragdowa Tablica"
    Moje skojarzenie: zadrapania :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Zgłaszam się!
    E-mail: createdeternity@interia.pl
    Obserwuję jako: Created Eternity
    Banerek zaraz wstawię :)
    Wybieram książkę: "Szmaragdowa Tablica".
    Moje skojarzenie: Tajemnica.

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgłaszam się!
    E-mail: zkudlinska@gmail.com
    Obserwuję jako: Zuzia
    Baner na blogu alezaczytana.blogspot.com
    Wybieram książkę: "Szmaragdowa Tablica".
    Moje skojarzenie: Myszka (pewnie przez Toma i Jerrego)

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgłaszam się!
    E-mail: anna_julia@poczta.onet.pl
    Obserwuję jako: Anna
    Baner na blogu http://aniawniebieskiejkuchni.blogspot.com/ - po prawej stronie
    Wybieram książkę: "Cienie nocy".
    Moje skojarzenie: Czarna morda

    OdpowiedzUsuń
  25. * ZGŁASZAM SIĘ!!!
    * E-mail: patrycja.kuchta.uK@gmail.com
    * Obserwuję jako: Patka
    * Baner: http://beauty-little-moment.blogspot.com/p/konkursy.html
    * Wybieram: „Cierpienia młodego wampira”
    * Skojarzenie: Dzikus (bo takie właśnie były wszystkie moje koty :P )

    OdpowiedzUsuń
  26. Zgłaszam się
    gosagon5@gmail.com
    Obserwuję jako: Sosenka
    Baner na: ciszaczasija.blogspot.com
    Wybieram: "Szmaragdowa tablica"
    Skojarzenie: zegar

    OdpowiedzUsuń
  27. Zgłaszam się
    e-mail: ksiazki.moje.zycie@gmail.com
    obserwuję jako: Kina
    banner: Tak
    książka: Cierpienia młodego wampira
    Fan Page: lubię
    skojarzenie: Pocieszenie

    OdpowiedzUsuń
  28. Zgłaszam się
    e-mail: wiki.t@interia.pl
    obserwuję jako: Wiki
    baner: Tak
    książka: "Szmaragdowa tablica"
    skojarzenie: grzejniczek (bo jest taki ciepły)

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie zgłaszam się. Książki nie w moim gatunku. Ale do poprawki zgłaszam nagrody są trzy, a nie dwie, zaś Szmaragdowej tablicy nic nie uwłacza, uwłaszczyć to się można na czyimś majątku. Dziękuję i przepraszam. Post po poprawkach do usunięcia (choć jak Ci się podoba możesz zostawić).
    Skojarzenie: głupota

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale fajnie trafiłam akurat na konkurs :) Oczywiście zgłaszam się.
    Email: tamashiyui.blog@gmail.com
    Obserwuje jako: Yui Tamashi
    Baner: TAK
    Wybieram książkę: Szmaragdowa tablica
    Moje skojarzenie: Kot mi się kojarzy z maneki neko, czyli figurkami dobrej wróżby, szczęścia, które mają przynieść.

    OdpowiedzUsuń
  31. To i ja się zgłoszę;-)
    E-mail: mania.czytania@op.pl
    Obserwuję jako: Natalia H.
    Baner: tak (http://maniaczytania.blogspot.com/p/wazne.html)
    Wybieram: ,,Szmaragdowa tablica"
    Moje skojarzenie z kotem to myszy;-) Chyba naoglądałam się za dużo bajek w dzieciństwie;-)

    OdpowiedzUsuń
  32. Zgłaszam się :)
    e-mail: kwiatusia1@gmail.com
    obserwuję jako: kwiatusia
    banner: nie
    wybieram: Cienie nocy
    skojarzenie: pazurki ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Zgłaszam się!
    E-mail: j.galeza@wp.pl
    Obserwują jako: Claire
    Baner: tak, na blogu www.im-bookworm.blogspot.com
    Wybieram: "Szmaragdową tablicę"
    Skojarzenie: mysz; tak, wiem, bardzo banalne, ale cóż poradzić... "Tom i Jerry" wciąż siedzi mi w głowie :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. Zgłaszam się :)
    E-mail urszula.adamska@o2.pl
    Obserwuje jako Veritaserum
    Baner: tak, http://bookiza.blogspot.com/
    Lubię na fb jako Ula A
    Wybieram: "Cierpienia młodego wampira"
    Moje skojarzenie: Kot z Cheshire ♥

    OdpowiedzUsuń
  35. Zgłaszam się
    Email: chmurka1910@o2.pl
    Obserwuję jako: Chmurka
    Baner: puszysta-chmurka.blogspot.com
    Wybieram: "Szmaragdowa tablica"
    Skojarzenie: Kot - Władca świata (swojego) ;p

    OdpowiedzUsuń
  36. Zgłaszam się
    Email: Malina261295@wp.pl
    Obserwuję jako: Ewelina Artwik na fb tak samo
    Baner: http://studnia-pelna-ksiazek.blogspot.com/ (z prawej strony na dole)
    Wybieram: "Szmaragdowa tablica"
    Moje skojarzenie: Kot- wełna ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgłaszam się z chęcią!
    e-mail: marcela32@onet.eu
    Obserwuję jako: Marcela Pomper
    Baner: [TAK]- http://mirror-of--soul.blogspot.com/2013/02/konkursy.html
    Wybieram książkę: "Cienie nocy"
    Moje skojarzenie: 9 żyć, bo według legend koty żyją 9-krotnie :)

    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  38. Zgłaszam się
    e-mail: aaalexia@wp.pl
    Obserwuję jako: Aleksnadra
    Banner: TAK
    Wybieram książkę: Szmaragdowa tablica
    Moje skojarzenie: niezależność

    OdpowiedzUsuń
  39. Zgłaszam się.
    E-mail: rakowskakarolina0@gmail.com
    Obserwuję jako: fadetoblak
    Baner: TAK, umieściłam na: http://fadetoblack-books.blogspot.com/
    Wybieram książkę: "Cierpienia młodego wampira"
    Moje skojarzenie: Zielone oczy

    OdpowiedzUsuń
  40. Zgłaszam się.
    E-mail: mdwajs@gmail.com
    obserwuję jako: scatterflee
    Banner: TAK; http://nostalgia-stron.blogspot.com
    Wybieram książkę: "Szmaragdowa tablica"
    Moje skojarzenie: Czarnuszek (jakże oryginalne imię mojego pięknego czarnego kocura, oczywistym jest właśnie to skojarzenie ^^)

    OdpowiedzUsuń
  41. Zgłaszam się.
    E-mail: ewelinajamrozik11@wp.pl
    obserwuję jako: mia.vico
    Banner: NIE
    Wybieram książkę: ,,Cierpienia młodego wampira"
    Moje skojarzenie: Duma

    OdpowiedzUsuń
  42. Zgłaszam się.
    e-mail: xrosemarie@wp.pl
    obserwuję jako xrosemarie
    Banner: tak, na stronie głównej. :)
    Wybieram książkę: "Szmaragdowa tablica"
    Moje skojarzenie: Church - imię kota z Darów anioła jako pierwsze mi się nasunęło.
    Fb lubię jako Gabriela K.

    OdpowiedzUsuń
  43. Zgłaszam się.
    e-mail: kliva-net@tlen.pl
    Obserwuję jako: kliva-net
    Banner: tak, w zakładce konkursy
    Wybieram książkę: "Cierpienia młodego wampira"
    Moje skojarzenie: Prot

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgłaszam się
    e-mail: brzoza_dg@o2.pl
    Obserwuję jako: Michał Petrykowski
    Banner: nie (nie posiadam bloga)
    Wybieram książkę: Szmaragdowa tablica
    Moje skojarzenie: ŚMIERĆ z cyklu Terry'ego Pratchetta ' Świat Dysku'.

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgłaszam się!
    e-mail: karolka1999@interia.pl
    Obserwuję jako: Marcepankowa (chyba, że Google+ także i tutaj zdążyło namieszać, a wtedy będzie Karolina Marcepankowa)
    Banner: tak (marcepankowy-swiat-ksiazek.blogspot.com)
    Wybieram książkę: Cienie nocy
    Moje skojarzenie: Niestety, będzie to 'alergia', gdyż na koty jako takie jestem uczulona :( Ale podobno teraz są takie z jakąs specjalną sierścią i takie bym mogła mieć :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Zgłaszam się!
    e-mail: daniel.pamula@onet.eu
    Obserwuję jako Daniel Pamuła
    Baner zamieszczony w zakładce z konkursami http://recenzje-daniela.blogspot.com/p/konkursy.html
    Wybieram:Szmaragdowa tablica

    Moje skojarzenie: Egipt (tam koty były niezwykłe i czczono je) ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...