Wyniki konkursu

Powiem Wam szczerze, że zawsze się dziwiłam, jak czytałam wypowiedzi w stylu "Ciężko mi było wybrać zwycięzcę"... dopiero dzisiaj to zrozumiałam, kiedy przyszło mi zdecydować, kto wygrywa.
Każda praca miała w sobie coś urzekającego, jednak część z nich wyjątkowo przypadła mi do gustu. I to właśnie wśród nich musiałam wybrać te dwie najlepsze... oj ciężko było.

Ale nie przedłużając:
Miejsce I
Layla

Miejsce II
Patka

Gratuluję! :)


A wszystkim pozostałym życzę Wesołych Świąt i udanego Sylwestra!
No i wracam do pieczenia ciastek...

Komentarze

  1. Ja również gratuluję i wesołych Świąt!

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję :) I widzę, że Patka ma ostatnio dobrą passę, wspaniale! Oby tak dalej :D

    OdpowiedzUsuń
  3. No to gratulacje zwyciężczyniom ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jej... Kurczę... Dobra, szok przeszedł xD Rany! Dziękuję! Nie wierzyłam w to, że mogę zająć jakiekolwiek miejsce... Jeszcze raz dziękuję i życzę wesołych Świąt oraz szczęśliwego Nowego Roku! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje!
    Wszystkiego co najlepsze w te święta :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję ;)

    Wesołych Świąt i bogatego Gwiazdora ;)

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Bardzo dziękuję za wszystkie komentarze :)

A book is a dream that you hold in your hands...

A book is a dream that you hold in your hands...

Reading is dreaming with open eyes...

Reading is dreaming with open eyes...